סוליית הקוסם

נפתלי בנט (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
Yonatan Sindel/Flash90
נפתלי בנט

יאיר לפיד קיבל את המנדט שבנט כבר זמם עליו כאילו היה בייבי נתניהו. שוב הוא רוצה להוציא את העגלה מהבוץ, ברוח אותו נאום "תחזיקו אותי", שהוא נושא שוב ושוב כמו ילד שורק בחושך, לא מצליח להחליט בין אבא ואבא למרות שמדובר באבא מתעלל.

רק לפני שבוע הציע לו נתניהו בסרקזם אכזרי סופ"ש בבלפור, לטעום קצת מהפרי האסור. נו, גם נתניהו צודק לפעמים, בנט זה לא חומר של ראשי ממשלה, ולא רק בגלל שהוא עומד בראש מפלגה קטנה שהרכיב מאיילת שקד ומשאריות שנזרקו ליד הקלפי.

רק לפני שבוע הציע לו נתניהו בסרקזם אכזרי סופ"ש בבלפור. נו, גם נתניהו צודק לפעמים, בנט זה לא חומר של ראשי ממשלה, ולא רק בגלל שהוא עומד בראש מפלגה קטנה שהרכיב מאיילת שקד ומשאריות שנזרקו ליד הקלפי

הסיבה היא שאין לו את זה. נשיאים ורוח – וגשם אין. בנט הוא ארנבת שהקוסם הנוכל שולף שוב ושוב מאותו כובע מרוט. ואם כבר בקוסם עסקינן אז לפי הנוהג להידבק לנתניהו בכל מחיר בנט הוא סוליית הקוסם, ואני מנסה להתנסח בעדינות.

בצד ממתין לפיד, וכמו שזה נראה עד כה עכשיו הוא נחוש לתקן. זה יקרה ברגע שבנט יחליט לרדת מהעץ שממנו הוא רוצה להמריא גבוה יותר ממה שלפיד מציע, בניסיונו העיקש לחלץ מהבוץ את העגלה שבנט מושך כרגע לאותו ביוב עצמו.

אם לפיד ימצא עצמו ראש ממשלה זה יהיה בזכות ולא בחסד. בארבע מערכות הבחירות שנתניהו גרר אותנו אליהן ביהירותו ותאוות השלטון הבלתי מרוסנת שלו גילינו את לפיד, שק חבטות קבוע של ימין ושמאל כאחד, שהתבגר לעינינו ממש. שהזכיר לכל מי ששכח, שפוליטיקה יכולה להיות טיפה פחות מטונפת משהורגלנו אליה, ע"י האיש שנאחז עכשיו במשקופים של בלפור בציפורניים ממש, ועוד ישרוט את הדלת שתיסגר אחריו ואחרי ראש הממשלה האמיתית בבית. והילד.

לפיד חשף חוט שדרה מברזל ואורך רוח של חתול שמשייף ציפורניים בשלווה סטואית לנוכח האריה שאהב שחיתות וחוות החיות שצמחה לנו על הראש, והוכיח שבגרות זה לא רק נייר עם ציונים. תראו מי שר החינוך היום ותבינו. בשביל להיות גלנט לא חייבים יום לימודים ארוך, דופק יספיק.

רק לפני שבועיים הדליקו כאן משואות בחגיגות יום העצמאות, היה מעורב בטקס גם מזרק חי עשוי מחיילים שהתבזו כשהמזרק נע קדימה ואחורה ברמז דק, שתדע כל אם עבריה שמדובר במזרק ולא חלילה בחוקן, שזה עניין רגיל תחת שלטון נתניהו.

ראש הממשלה ובעלה ישבו בקהל ומירי רגב ביימה את הפארסה ממקומה לצד השכינה מבלפור, זו שאמרה פעם "נרד מהארץ ושהמדינה תישרף". ובכן, גבירתי, משאלתך כבר מתפשטת כאש בשדות השלף של הפוליטיקה הישראלית. הכל בוער.

נתניהו השחית כל אמת מידה מוסרית, מה שמותר לו אסור על יריביו, ברצותו יתיר וברצותו יאסור. הוא אבי האלכימיה שהופכת כל איש ימין לשמאלן קיצוני אם הסיר את תמיכתו בכס הקדוש. ערבים מקבלים חותמת הכשר או נפסלים בשאט נפש, תלוי אנה יפנו, ימינה או שמאלה. רבנים ונכדיהם הפעוטים מתיישרים לפי דרישה, משחרים לפתחו ומעניקים הכשר בד"ץ לכל גחמה נכלולית.

לפיד חשף חוט שדרה מברזל ואורך רוח של חתול שמשייף ציפורניים בשלווה סטואית לנוכח האריה שאהב שחיתות וחוות החיות שצמחה לנו על הראש, והוכיח שבגרות זה לא רק נייר עם ציונים

עגל הזהב הוא בוס תובעני. בגידה ברצון הבוחר היא נורמה מקובלת. אנשים מחליפים מפלגות כמו גרביים וזה מסריח כמו שזה נשמע. אין תחתית שלא הגיע אליה בשנות שלטונו הארוכות.

הנשיא נתן את המנדט ללפיד. אם חפצי חיים ללא בחירות למען מגלומן אחד אנחנו, נתפלל בליבנו החילוני להצלחתו. ואם אפשר, בלי בנט. אפילו הוא הצהיר שזה לא מוסרי להיות ראש ממשלה עם כזה מספר מנדטים והוא יודע מה הוא אומר. ואומר ואומר.

כרמלה כהן שלומי היא אזרחית מודאגת

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
3
עוד 542 מילים ו-3 תגובות
סגירה