ראש ממשלה מחליפים רק בקלפי?

 (צילום: amos ben gershom - laam)
amos ben gershom - laam

1

בחודש מרס 2015 הושבעה הכנסת ה-20 לכהונה עד נובמבר 2019.

2

בסוף 2018, הבין החשוד בשוחד, מרמה והפרת אמונים במספר תיקים, שעם כל חוסר הכבוד למנדלבליט על שבירת שיאי מריחה, עומדת להתפרסם החלטת הפרקליטות והיועמ"ש להעמידו לדין, כולל פרסום החשדות החמורים שיהיו הבסיס לכתבי האישום.

3

לאור הנ"ל, רץ החשוד העיקרי והקדים את הבחירות לכנסת מנובמבר 2019 לאפריל! כן, ראש ממשלה מכהן מקצץ לעצמו את הקדנציה ושולל מעצמו שבעה חודשי שילטון ללא בחירות!

וכל זה אך ורק כדי לעצור את הודעת היועמ"ש ולמנוע פרסום כתב החשדות החמורים ותמצית הראיות הרבות המבססות את החשדות. בקואליציית השחיתות כולם צייתו לשליט ואף אחד לא שאל למה מקצרים לעצמם שבעה חודשים בשילטון.

4

בחבורה הסובבת את החשוד לא נמצא, כרגיל, אפילו אחד שישאל, יערער, שלא לדבר על להתנגד – למהלכי החשוד, שנועדו אך ורק לנסיון המשך המלטות מהדין. קואליציה שלמה של משת"פי שחיתות שיתפה איתו פעולה, אפילו במחיר קיצור כהונת עצמם בכנסת ובממשלה בשבעה חודשים ויציאה למערכת בחירות, אך ורק לטובת האינטרס המושחת של השליט.

5

מיד עם ההחלטה על הבחירות זעק החשוד שלא יעלה על הדעת להגיש נגדו כתבי אישום בדיוק בזמן בחירות (שהיו אמורות להיות רק בנובמבר 2019)! ואפילו לא לקיים את השלב המקדים של שימוע. יש לדחות הכל!

היועמ"ש הידידותי מאוד לחשוד שמינה אותו, הסכים מיד להסתיר מהציבור את פירוט ממצאי החקירות עד אחרי הבחירות (לפחות) ובכך לסייע לחשוד להמשיך להונות את הציבור כאילו "אין כלום". להחלטת ההסתרה הזאת של ערימות הכלום בידי היועמ"ש, היתה השפעה על מערכת הבחירות, כפי שרצה החשוד.

6

מיד לאחר הבחירות, החשוד החל בתרגילי מילוט חדשים, בצורת אי לקיחת חומרי החקירה כדי להתכונן כביכול לשימוע (אפילו כאשר החומרים נשלחו לפרקליטיו עם שליחים), והכל כדי לדחות שוב את השלב הבא בדרך לכתבי האישום ולמשפט, השימוע.

7

כשהבין החשוד שהבריחה מהחומרים לא תסייע לו לברוח לנצח, הורה לפרקליטו לקבל את החומר ומיד אחר כך, ביקש לדחות את מועד השימוע בעוד… שנה! הנימוק: יקח לפחות שנה שלמה לעבור על ערימות ארגזים מלאים ב… כלום!

8

היועמ"ש דחה את השימוע שוב במספר חודשים, עד לאוקטובר 2019.
יש לציין שלא בטוח בכלל שהחשוד יממש את זכותו לשימוע, מסיבות שנות שאינן מטיבות עם חשודים במקרים מעין אלה (ראו אולמרט והויתור על שימוע, באמצעות עו"ד נבות תל צור שגם ייצג את החשוד הנוכחי).

9

אל תופתעו אם החשוד יודיע על ויתור על שימוע רק ברגע האחרון, אבל בינתיים, השימוע הוא תירוץ טוב לדחיות ועוד דחיות. מה בוער בדרך האפשרית למעשיהו?

10

היועמ"ש נעתר גם לבקשות החשוד לא לפרסם פרטי ממצאים ועדויות על החשדות עד אחרי הבחירות באפריל, ולא ברור מדוע ממשיך להסתיר אותם מעיני הציבור גם אחריהן (מעבר לנאמר בקווים כלליים ב'כתב החשדות').

11

חשוב לדעת ולא להתבלבל: העובדה שלגוש תומכי החשוד היו רק 60 ח"כים בסופו של דבר אינה הסיבה להליכה לבחירות נוספות באוקטובר. זאת לא הפעם הראשונה שלמועמד להרכיב ממשלה יש 60 תומכים אבל אין 61. מקרה כזה היה כאשר פרס בראשות 'המערך' (עם 44 מנדטים ) גבר על שמיר בראשות 'הליכוד' (41 מנדטים) אבל היו לו רק 60 תומכים בכנסת. מה קרה אז? ממשלה 'עבודה' – 'ליכוד' (ועוד מפלגות).

מאז, היו מקרים נוספים של ממשלות עם שתי המפלגות הגדולות, המכונות ממשלות "אחדות".

12

גם הפעם, יכלה לקום ממשלה על בסיס 'ליכוד' – 'כחול לבן' (ומפלגות נוספות) עם קואליציה גדולה במיוחד. אז מדוע לא ניתן? כי הפעם מרכיב הממשלה הוא חשוד עתיר תיקים פליליים שמפלגות האופוזיציה הבטיחו – כראוי – לא להצטרף לממשלתו רגע לפני הגשת כתבי אישום. הפסילה המוצדקת היא אישית, לא מפלגתית.

בגלל זה החשוד לא יכל לפתות את גבאי והעבודה אפילו עם ארבעה תיקים (למפלגה עם 6 מנדטים בלבד!) כולל האוצר, ראשות ועדות, ביטול חוקים מחסלי דמוקרטיה ועוד, ולהרכיב בקלות קואליציה, עם או בלי 'ישראל ביתנו'. כי בתור חשוד/נאשם נמלט, הוא פסול. כך הבטיחו במפלגות האופוזיציה לבוחריהם וקיימו. אפילו עריק/ה אחד/ת בודד/ת לא הצליח החשוד ללקט ממפלגות האופוזיציה למרות כל המאמצים והפיתויים.

לו היו מתקבלות תוצאות זהות כאשר בראש הליכוד עומד לא חשוד ולא נאשם, היתה קמה בקלות ממשלה תוך זמן קצר, עם תמיכה גדולה מאוד בכנסת.
אך מאחר ומרכיב הקואליציה פסול בצדק על ידי כמחצית הכנסת, היכולת להרכיב ממשלה היתה מוגבלת ביותר, וזאת התוצאה.

13

במהלך המו"מ להרכבת הממשלה, החשוד דרש מכל השותפות לתמוך בשינוי חוקים ושיריון חסינותו כדי להימלט סופית מלתת את הדין ומלהוכיח בבית משפט שלא היה כלום. בדיוק מה שהבטיח יום קודם מול כל האומה שלא יעלה על הדעת שיעשה.

14

הנ"ל חברות וחברים, הן הסיבות לכך שב-2019 אזרחי ישראל הולכים לשתי מערכות בחירות מיותרות לחלוטין תוך זמן קצר. לא אחת, שתיים! שליט מושחת שעומד בראש מפלגת משת"פים מפוחדים עד אימה ודממה, חסרי עקרונות וגבולות לחלוטין, וכך גם שאר מפלגות החבורה, "השותפות הטבעיות".

הוכח שוב שמדינת ישראל נשלטת מזה זמן רב על ידי חבורת עלי ביבי ושישים שודדים, פלוס מינוס. על הפלוס או המינוס הזה כל טירוף המערכות כולו. כי באמצעותו זומם החשוד לסלול את המשך דרך המילוט מהדין.

15

בשולי הדברים: המציאות משתנה ללא הפסקה – בכל תחומי החיים והקיום – וכך גם המושגים. המשמעות המעודכנת של המונח שמאלן בישראל 2019 היא: מי שמעז להמרות את פי השליט הנמלט מהחוק. כך הגיעו לקטיגוריה הזאת מרידור, ריבלין, כל הרמטכ"לים, רוב ראשי מערכות הביטחון בעבר ובהווה, ורבים אחרים שלא נשבעו אמוני חסינות לשליט.

אז לא משנה מה דעותיכם ועמדותיכם בשום עניין, אם אתם לא תומכים מושבעים, נרצעים ומשותקים עדי עד של הנמלט, אתם שמאלנים. ראו הוזהרתם.

16

תזכורת: כאשר ראש ממשלה לא נקרא ב. נתניהו אלא א. אולמרט למשל, לא מחכים עד להרשעתו החלוטה בבית המשפט העליון כדי להדיחו.
גם לא מחכים להרשעה בערכה נמוכה יותר כדי להדיח אותו
גם לא לתחילת משפטו
ולא להודעה על הגשת כתב/י אישום נגדו
גם לא לשימוע
גם לא להחלטת היועמ"ש והפרקליטות על כתב חשדות
גם לא לפרסום מסקנות המשטרה
ואפילו לא לסיום חקירת המשטרה.

כאשר לראש הממשלה החשוד לא קוראים ב. נתניהו, מאלצים אותו להתפטר – באופוזיציה ובקואליציה – כבר בתחילת החקירות נגדו. לפחות, כך היה פעם. זכרו את הימים הרחוקים ההם, וספרו יום אחד לילדכם שכך היתה נראית מדינת ישראל לפני נתניהו. אם הטירוף יימשך עוד, לא בטוח שיאמינו לכם.

דתל"ש חילוני, ארגנטינאי טבעוני ומערער סידרתי על הסדר הקיים מתוך אמונה מפוקפקת באפשרות להשאיר אחרינו פחות בלגאן ממה שמצאנו כשהגענו. מחבר הספר 'בועה בקרקעית הים', גרוש ואב לשני בנים

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 916 מילים
סגירה