הטנדר נוסע - כיסאות מוזיקליים עם כיסא אחד

 (צילום: iStock-/eldad carin)
iStock-/eldad carin
הפוגה בין דיונים באילת

כל כך התרגלנו לחיות בתוך מרק-בחירות לפי רצון השליט, עד שהנסיעה של כיסא ראש הממשלה בטנדר לאילת נראתה לנו שפויה, מה יש? גם נתניהו רוצה לעשות בננה בחוף של מוש. וזה לא רקוב, זה דבש.

הכיסא ירד היי דרומה לאילת לקראת ישיבת ממשלה חשובה על קזינו עברי ראשון, הרצל בדמעות כאן, עוד גנב עברי. נמסר שגילה גמליאל הקיאה, היא לא רגילה לארץ, ונאלצה להגיע בטנדר עם הכיסא, אולי יצפו אותו זהב בהזדמנות הזו, בכל זאת הוא נושא התחת. מבולבלים? נחמו נחמו עמי.

פתאום כל עניין החתמת חברי הכנסת של הליכוד על עצומת נאמנות לכיסא ויושבו נראה שפוי כמו הדממת המדחפים במסוקים שנושאים את ראש הממשלה ובעלה. אתם לא רוצים שהתוספות שיער שלהם יגיעו לאילת עצמונית רק בגלל הרוח.

תבינו גם את העצומה, למה להשאיר נאמנות ליד המקרה? ואם פתאום הח"כים ירצו לבחור בישראל כ"ץ? הוא עוד לא מתאים להיות נתניהו. קודם שילמד לגדל מנדלבליט, יעניין מיליארדר, יאמץ עיתונאי, יחקה נשיא, זה לוקח זמן. מה זה, כיסאות מוזיקליים? כבר יש לנו כיסא.

ואם פתאום הח"כים ירצו לבחור בישראל כ"ץ? הוא עוד לא מתאים להיות נתניהו. קודם שילמד לגדל מנדלבליט, יעניין מיליארדר, יאמץ עיתונאי, יחקה נשיא

עכשיו נודע שביבי הציע לפייגלין לפרוש מהמירוץ תמורת כיסוי חובותיו מהבחירות האחרונות, פלוס דירה ברחביה עם נוף לים הדרומי וכיסא מפלט יד שניה מיוע"מש, העם מתעקש לשלם כל גרוש לפייגלין. תקשורת לא געתה, שלחו עיתונאים לספור כמה פעמים ברק עבר ברחוב של וינשטיין ולא נתן יד בכביש.

אם יש מצווה שאפשר לזקוף לזכות ליברמן זו העובדה שהוריד את ביבי על הברכיים מרוב פאניקה. נראה שליברמן למד מהצלחתו של ברק לקרוע את מסיכת הקוסם ושניהם מראים לדייג ואשת הדייג שרצתה להיות קיסרית מאיפה משתין דג הזהב, ולא רק מהפה של עם עבדים כנוע שאוכל כל גחמה.

וכעת נתניהו מחתים ערבים על הלוואה ארוכת טווח בלי להחזיר. ח"כ לא צייץ. אפילו איילת מתלהבת. השרפרף של שרה רוצה גם היא להחתים ח"כים על הצהרת נאמנות לערכי הימין שזה תן הון וקח שלטון או להפך.

הבחירות החוזרות האלה זה נס גלוי:
איילת ובנט לא עברו את אחוז החסימה, אורלי לוי שנבנתה בסקרים לא עברה את אחוז החסימה, פייגלין שנולד בסקרים והתאדה בזמן אמת לא עבר את אחוז החסימה, איתמר בן גביר ובן ארי לא עברו מעולם את אחוז החסימה, וכל אלה ניסו להיות סולם גנבים לנוכל שרצה לברוח מהחוק ועל הדרך לסלק מדרכו חצי עם. למה? כי הוא יכול. פשוט פשוט.

אז כיסא נוסע לאילת? עוד לא ראיתם כלום, חכו שנתקרב לבחירות ותראו ניסים בצרורות: מתים מצביעים לליכוד, אנשים בתרדמת מצביעים לליכוד, אם תתעמקו רגע אז חבר'ה בתרדמת מצביעים כאן בהתמדה. גם סבא שלהם הצביע לבגין ומאז אנחנו תקועים עם ביבי.

עם ישראל חי בסרט בחירות, מפצחים גרעינים באדישות ומחכים לסצינה הבאה. אנחנו חלומו של כל ארדואן. יש בנו כל מה שנתניהו צריך כדי לביים אותנו לסרט שלו, מופרך ככל שיהיה.

עם ישראל חי בסרט בחירות, מפצחים גרעינים באדישות ומחכים לסצינה הבאה. אנחנו חלומו של כל ארדואן

רק שלא נתפלא אם מחר יחליט למנות את הכיסא לשטייניץ, אולי אולי לישראל כ"ץ. גם אמסלם נראה די נוח אם כי ביטן מרופד יותר. מנדלבליט לא, ממש לא. הוא משומש מדי. הוא יכול לעוף מהטנדר עוד לפני אילת. ושלא ייעלב לנו. כיועץ משפטי הוא בטח מבין גם שהזקן שלו דוקר בתחת. מצד שני צריך מגבונים לחים. קצת חשיבה יצירתית.

כמו שאומרים, כל עוד הנר דולק, הטנדר נוסע.

כרמלה כהן שלומי היא אזרחית מודאגת

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
2
עוד 520 מילים ו-2 תגובות
סגירה