סיסטר שרה ומיסטר חדד

Benjamin Netanyahu (צילום: Jack Guez/Pool Photo via AP)
Jack Guez/Pool Photo via AP
Former Israeli prime minister Benjamin Netanyahu, right, arrives for a court hearing on corruption charges Tuesday, Nov. 16, 2021, in Jerusalem. Netanyahu appeared in court for the first time in over half a year on Tuesday as a one-time confidant prepared to take the stand against him in a high-profile corruption case against the former Israeli prime minister. (Jack Guez/Pool Photo via AP)

בין ביקור הנשיא ג'ו ביידן לתיק 4000 שקורס כל שבוע וקם כמו חדש, המדיה נראית כמו עמוד אינסטגרם של מתבגר. נתניהו בקמפיין בחירות תוצרת טופז לוק, וזה נראה פחות "נתניהו. מנהיג. חזק." ויותר פרסומת לאחוזת ראשונים, רק שבמקום לשחק בינגו הוא מנסה להגניב ויצא לו הומאז' לסרטים של אפרים קישון.

המדיה נראית כמו עמוד אינסטגרם של מתבגר. נתניהו בקמפיין בחירות תוצרת טופז לוק, וזה נראה פחות "נתניהו. מנהיג. חזק." ויותר פרסומת לאחוזת ראשונים, רק שבמקום לשחק בינגו הוא מנסה להגניב

בסרטון אחד רואים קשיש ארוז כמו קבב רומני בחליפה מפעיל קומפרסור. מאוד אמין. בסרטונים אחרים הוא קונה חלב ב"רמי לוי" מוקף מאבטחים שתצפתו על המקרר של החלב, מתדלק רכב בתחנת דלק, מעביר ספוג על חלון רכב זר ומורח את הלכלוך, מפסיק ועוזב עם המאבטח שבטח שואל את עצמו איפה הכפתור שמכבה את הדבר הזה ומי שובר לו בפה שורות, ריבונו של טופז לוק. הוא רץ לתפקיד אב הבית?

ואז מגיע סופ"ש והסקרים מציפים את התקשורת. יש לה ביבי. ושוב אתה מבין שמישהו מכוון את הסירה הרעועה שלנו למקום אליו הולך בנימין נתניהו קשישא לטבול קצה סיגר קובני בליקר קוואנטרו בדרך לעוד סבב בחירות ותיקו, כי הקמפיינר נתניהו מצליח לשווק את עצמו כדוקטור קלין גם כשהוא מאפר עלינו סיגר קוהיבה ב-850 ש"ח לחתיכה.

צפיתי השבוע בתכנית ישנה של "לילה גוב". במונולוג הפתיחה דיבר גוב על שר האוצר נתניהו. זה היה לפני 19 שנה, אבל מי סופר.

כל זה כלום לעומת ההצגה האמיתית. משפט נתניהו רשם השבוע שיא חדש, עו"ד עמית חדד, בא כוחו של נתניהו, היה מעדיף לישון בבוטקה של המאבטחים בבלפור ולא לעמוד מול הדס קליין העוזרת של ארנון מילצ'ן כששרה נתניהו רושפת לו באוזן אש ותמרות עשן. אל תגידו לא ידעתי.

כל זה כלום לעומת ההצגה האמיתית. משפט נתניהו רשם השבוע שיא חדש, עו"ד חדד, בא כוחו של נתניהו, היה מעדיף לישון בבוטקה של המאבטחים בבלפור ולא לעמוד מול הדס קליין העוזרת של מילצ'ן

קליין לא עובדת משק בית מישראל השנייה של אבישי בן חיים של ביבי, היא לא מנקה אצל שרה ולא נאלצה להחליף בגדים לפני שהציעה את המיטה שעם ישראל ישן בה כשנתניהו ראש ממשלה, כלומר מסוף המאה שעברה, הזמן רץ כשמתחרפנים אבל אני סוטה מהנושא. הישארו עמנו.

עו"ד חדד מנסה לשכנע אותה, בטובות, כן? שהיא ושרה חברות. ככל גבר ממוצע גם חדד סבור לתומו שמילות הנימוס המינוריות שקליין מסמסת לגברת שמילצ'ן משקה בשמפניה – מבססות ברית עד המוות. הוא חוקר אותה על כל שיחה ומסרון עד הבת מצווה אם לא אחורה מזה, ולוחץ עליה כאילו הוא עצמו אינו קורבן של אותן שיחות ממש עם אותה הגברת.

במקום לבכות בהזדהות (אחותי, גם אני מת להתפטר) הוא שואל למה הגיעה לחקירה בלי טלפון (ומקבל תשובה לפרצוף: "עו"ד בן צור יעץ לי". בעז בן צור נדד בין התביעה להגנה), מבקש בילדותיות שתפסיק להזכיר את בן צור.

הוא מנפנף בהוכחה ניצחת, לטענתו, שגם המיליונר ג'יימס פאקר פונק במתנות תמורת הבית שקנה בשכנות לביתם, בית שהם הפכו לביתם השני על חשבון הברון: "סיסטר שרה גייב מי סאם וונדרפול פרזנטס", נשפך המיליונר בוואטסאפ לעוזרת של סנטה קלאוס מילצ'ן.

ההגנה רצתה שנדמיין מטבעות כסף עתיקים וחפצי יודאיקה יקרי ערך עפים מבית הקלפים בבלפור לארנק השמנמן של פאקר, הרי סיסטר שרה ידועה בנדיבותה וגם נתניהו לא קמצן. הכי מתאים להם מתנות לא הגיוניות שעולות ימבה כסף.

עו"ד חדד מנסה לשכנע אותה, בטובות, כן? שהיא ושרה חברות. ככל גבר ממוצע גם חדד סבור לתומו שמילות הנימוס המינוריות שקליין מסמסת לגברת שמילצ'ן משקה בשמפניה – מבססות ברית עד המוות

עו"ד חדד לוחץ ומתעקש שנתניהו והארנקים המהלכים מילצ'ן וג'יימס פאקר היו חברי נפש. בדם לבו הוא שואל, החיים שלו בשירות נתניהו הם רכבת הרים של דרישות וגם יאיר נתניהו לא שקט, אבל העדה שרשומה בטלפון של שרה כ"הדס של מילצ'ן" לא מתבלבלת. שנים של שחייה צורנית בין מעסיקה מילצ'ן לזוג נתניהו חישלו את רוחה והיא לא עושה הנחות לפרקליט המשפחה הלוחצת, עד שהוא מאבד את שלוות רוחו ומרים עליה את קולו.

מה אתה, ילד? העדה היא בוגרת שרה נתניהו. עם מי אתה מתעסק, מיקו. לכו הצידה ותחליפו חוויות! כמו שאומרים: זה לא יגמר אם לא תדבר.

האמת, ריחמתי עליו, גם אתם הייתם מתפוצצים על עדה שלא מתכופפת בפני שרה נתניהו. טביעות האצבעות של הרעיה והילד ניכרו בכל שאלה של עו"ד חדד, כמו כתמים של גלידת פיסטוק על ארגז סיגרים. תרשום, היא אמרה לו, תרשום. והוא רשם. שנים לצד עו"ד ויינרוט שייפו לו את הצורה ככה שנהיה כמו ידית של שרה.

זה קרה, כזכור, גם לניר חפץ כשנרדם בשמירה ומצמץ, ובגללו לא ציינו אייטם זערורי בעיתון שהגברת שרה נתניהו רעיית ראש הממשלה בנימין נתניהו עובדת כפסיכולוגית ילדים בשירות הציבורי ונושאת תואר בי-איי אם-אייייי.

זה קרה גם לביבי שבכלל לא רוצה יותר את כאב הראש הזה, הוא ראש ממשלה עוד מהמאה שעברה, חלאס, אל תראו אותו ז'ונגלר בחליפה עם קומפרסור ביד או שואב אבק מתחת לספה, הוא מת מבפנים.

נתניהו מנקה לפסח

טיקטוק חדש של נתניהו: "סיימנו עם הניקיונות לפני הפסח, ויהיו גם ניקיונות אחרי פסח, בעזרת השם".(קרדיט: דוברות הליכוד)

Posted by ‎כיפה – חדשות‎ on Thursday, April 14, 2022

שרה רוצה אותו מיק ג'אגר והוא לא שם. נשארה רק החליפה ובתוכה זקן עייף ומזייף, אבל שרה יודעת לשחק אותה, מי יכול עליה? תראו את עו"ד חדד, איך הוא מתגעגע לויינרוט.

"תשאל אותה על המתנות שקיבלה מאיתנו" (קליין: מחזיק מפתחות עם דיוקן נתניהו והכיתוב "כן, שרה" ושקית מהפיראט האדום).

תראה לה איך כתבה לי "שתי הבלונדיניות האהובות עלי" (זה נראה לך הסגנון שלי? נעלבה קליין בצדק).

"ספר שהתנצלה בפני" (קליין: היא איימה שתתאבד ותשאיר מכתב שזה בגללי).

"תגיד שהיינו חברות" (קליין: היא רצתה להחתים אותי על תצהיר חברות. מי לא מחתים חברים על תצהיר חברות?).

עו"ד חדד לוחץ ומתעקש שנתניהו והארנקים המהלכים מילצ'ן ופאקר היו חברי נפש. בדם לבו הוא שואל, החיים שלו בשירות נתניהו הם רכבת הרים של דרישות

עורך-דין צמרת עם עצבי ברזל ותודעת שירות של באטלר מול עדה יצוקה בברזל. סיסטר שרה ומיסטר חדד.

זה לא שעו"ד חדד רצה לצעוק עליה, הוא הרגיש לבד בעולם ובמקום לבקש עזרה הוא התפוצץ על חברה לצרה שלא שתפה פעולה ופתחה על שרה. מעניין אם משלמים לו או שזה כמו במונופול, חצי ת"א שלך אבל בסוף אתה נשאר עם הלוח ביד וחושב איזה כיף לוויינרוט שהוא מת.

אז מה עושה עכשיו עו"ד חדד, אתם שואלים.

ובכן. אם לא צועקים עליו עכשיו שאלות שאין לו תשובה טובה עליהן הוא בטח אומר לאשתו שהוא לא הולך יותר לעבודה.

כרמלה כהן שלומי היא אזרחית מודאגת

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
5
עוד 958 מילים ו-5 תגובות
סגירה