זו ארץ המתנחלים, עם פרונקל קטן ומציק שנקרא מדינת ישראל

.מתנחלים רוקדים במאחז הלא חוקי אביתר לפני הפינוי, יולי 2021 (צילום: Sraya Diamant/Flash90     )
Sraya Diamant/Flash90     
מתנחלים רוקדים במאחז הלא חוקי אביתר לפני הפינוי, יולי 2021

פעם הקראתי לנכד שלי את הסיפור "הפשפש" של הנס כריסטיאן אנדרסן. הילד היה מרותק לסיפור הפשפש שגר על ישבן הסוס המלכותי באורוות המלך וחשב שהוא הוא שליט הממלכה. מזכיר לכם משהו? יש דוגמאות בלי סוף, תפתחו את הראש רגע. נכון?

פעם הקראתי לנכד שלי את הסיפור "הפשפש" של הנס כריסטיאן אנדרסן. הילד היה מרותק לסיפור הפשפש שגר על ישבן הסוס המלכותי באורוות המלך וחשב שהוא הוא שליט הממלכה. מזכיר לכם משהו?

ובכן, הילד נשאב לסיפור הפשפש הגאוותן: "תראי לי איזה גודל הוא?", ממש קטן, אמרתי. "כמה קטן?", מאוד. מאוד קטן. אל תשאל, ילד.

ובעניין אחר, ההתנחלויות, סליחה על המילה ועל האנלוגיה ההכרחית כי "מבצע המאחזים" יצא לדרכו. עוד מבצע בו אזרחים קוראים בגלוי להפר חוק, משתלטים על שטח לא להם ובונים עליו מאחזים לא חוקיים (בוואטסאפ שחשף ישראל פריי נכתב: "קחו ערבי, תעיפו אותו וקחו לו את הרכב").

ושוב ירקדו הנערים בדגלים שלופים את מחול פורעי החוק והמדינה תרקוד לחלילם. זו ארץ המתנחלים, מדינה בתוך מדינה עם חוקי הלכה משלה ועם פרונקל קטן ומציק שנקרא מדינת ישראל, וצבא שהם כופים עליו הר כגיגית.

לשיטת המתנחלים מדינת ישראל היא ראשית גאולתנו. זה החל בשיבת ציון וישוב הארץ, כאשר המטרה הסופית היא מדינה שתלך לאור ההלכה. על החבל הזה מתנדנדות ממשלות.

איך אמרה דניאלה וייס בראיון לאסף ליברמן ברשת ב'? "אין דבר כזה החלטה של השלטון, החלטה של שלטון לא יכולה לבטל את עשרת הדיברות".

מי מתווכח עם ה' צבאות?

שוב ירקדו הנערים בדגלים שלופים את מחול פורעי החוק והמדינה תרקוד לחלילם. איך אמרה דניאלה וייס? "אין דבר כזה החלטה של השלטון, החלטה של שלטון לא יכולה לבטל את עשרת הדיברות"

לא שזה מפתיע, שלטון העם ירד לכביש ומעבר לקו הירוק יש לו כיפה וציציות. הקמפיין המתוזמר מלמעלה נגד מערכת החוק מחלחל לכל שדרות העם ומשרת היטב את הצד הימני של המפה הפוליטית עם דוברים כמו הנאשם בפלילים, שמשפטו מתנהל בימים אלה, ולצדו המורשע בפלילים אריה דרעי שלמרות הקלון שהושת עליו ממשיך להשפיע.

ימות המשיח קרובים ואנחנו בדרך לבן-גביריסטן לאומנית וחשוכה, לבושה חולצה לבנה וכיפה לבנה ומניפה את הדגל הנכון של הלאום הנכון על כל גבעה בשטחים.

שנים רבות ישב הימין האמוני לבטח בסוכת דוד הנופלת והקפיד היטב שההגה ישאר בידיים של בנימין נתניהו חרף היותו חילוני, יורד לשעבר ששינה את שמו לבן ניתאי והפך לפוליטיקאי שסרח ונאשם בפלילים.

ממלכת הימין מחלה לו ואף צהלה ושמחה גם כשעבר על כל דיבר ודיבר בנפרד וטבל ושרץ טעים בידו, צדיקים מפרגנים שהם. הרי הבינו מזמן שחוקים זה לחלשים ושמאלנים, וכל מי שהעז לערער על נצחיות המשיח נתניהו (אהלן קלמן ליבסקינד) ולמלמל "אולי גם לנתניהו יש תחליף", הרעיד את אמות הספים, כופר במלכות שהוא.

והתחשק לשאול את ליבסקינד בשמץ שמחה לאיד מהולה בשמחת עניים: עכשיו באים? לא שמעת? לא ידעת? מה חשבת לעצמך כשרכבת על גב הנמר? שפורעי החוק שטיפחת לא ינשכו אותך כשתצא מהשורה לרגע? שלא ידרסו הכל בדרך למדינת הלכה כי המטרה מקדשת את האמצעים? לא ידעת שכל הקדושה המיליטנטית הזאת היא רכבת שאיבדה את הבלמים ותתהפך גם עליך?

והתחשק לשאול את ליבסקינד בשמץ שמחה לאיד מהולה בשמחת עניים: עכשיו באים? לא שמעת? לא ידעת? מה חשבת לעצמך כשרכבת על גב הנמר? שפורעי החוק שטיפחת לא ינשכו אותך כשתצא מהשורה לרגע?

כשראש המוסד הקודם תמיר פרדו אומר שישראל בחרה במנגנון השמדה עצמית,  אפשר להאמין לו. לא חייבים לטפס עד כיסאו הרם כדי להבין את זה.

"ישראל הפעילה מנגנון השמדה עצמית": ראש המוסד לשעבר מעורר סערה >> bit.ly/3tbkhap(צילום: גדעון מרקוביץ')

Posted by ‎Israel Hayom ישראל היום‎ on Wednesday, June 1, 2022

עמישראל, שיש הסבורים כי זה נתניהו והסרח העודף שנקרא ליכוד שאין לו קיום בלעדיו, השלים את מהפך 77' ונהיה מירי רגב, קלישאה בפני עצמה שאין לה בטן, אם לצטט אותה, לנכים, לזקנים, לנשים מוכות, לנאנסות. עד כדי כך רחומה. באה לקלל ונמצאה מקללת בשירות הבוס הזקן שלא יודע להפסיד. עד כדי כך פשוט.

ועמם חלקים הולכים וגדלים בעם, הליכוד הוא בלב, הליכוד הוא בדם, או איך שלא שרים את ההמנון הזה, הליכוד הוא כל הדרך היורדת מבגין עד נתניהו שהוא פני העם, אם הוא טורח להסתכל במראה ואחריו המתנחלים שמתחזקים את כיסאו למעם מטרתם.

אבל סדרי העדיפות שלנו השתבשו מאוד וגם המצפן לא משהו. השבוע רז נזרי, המשנה ליועמ"ש, ביקר בזהירות מופלגת את מתקפות נתניהו על הפרקליטות, ושקט שקט, הס.

ראש מועצת יש"ע המתפטר, דוד לחיאני, שאיש לא יחשוד בו בשמאלנות, חלילה, אמר בראיון שנתניהו לא אמין ובטח לא ימין, מילים חורכות רשת בימים כתיקונם אלמלא בנתניהו עסקינן.

אבל סדרי העדיפות שלנו השתבשו מאוד וגם המצפן לא משהו. השבוע רז נזרי, המשנה ליועמ"ש, ביקר בזהירות מופלגת את מתקפות נתניהו על הפרקליטות, ושקט שקט, הס

גם הראיון המדהים של תת אלוף אמל אסעד לא הזיז את העובש מגבינת העיתונות הרופסת. אסאד, ליכודניק לשעבר, סיפר שהציג לנתניהו תכנית יציאה מלבנון (שנה לפני שאהוד ברק עשה זאת). נתניהו קרא לשר הביטחון, כלומר לאשתו, הם לא סומכים על הרמטכ"ל, והגברת פסקה "תראה, תכנית מעניינת אבל זה לא הזמן לצאת מלבנון". בקטנה. רק 13 הרוגים שנוספו בשנה ההיא שבין נתניהו לברק.

משפט נתניהו סוקר בפרוטרוט. כלומר בטוויטר. במערכות החדשות זה היה אייטם זניח בן דקה, גג. מה לעם ולזוטות כמו משפט שוחד של ראש ממשלה לשעבר כשזמרת שומרת נגיעה מול נשיא ארה"ב! כואב שלא הודיעו מה עם נידה. העם מגשש בערפל.

התקשורת מזייפת. איילה חסון מערוץ 13 עוד משתכשכת בתחקיר האסלה של בנט ובודקת קבלות של וולט. פה ושם מתעוררות שמועות ישנות על ממצאים חדשים בתחקיר הפרגולה של ליאת בן ארי, התובעת בתיק נתניהו. זה צץ מחדש בכל פעם שלנתניהו יש נזלת. הצטנן המסכן. כמו כן ממשיכים לחקור אם הזר שלפיד קיבל ממילצ'ן קמל כי ללפיד לא היתה ואזה.

הישארו עמנו.

משפט נתניהו סוקר בפרוטרוט. כלומר בטוויטר. במהדורות זה היה אייטם זניח בן דקה, גג. מה לעם ולזוטות כמו משפט שוחד של רה"מ לשעבר כשזמרת שומרת נגיעה מול נשיא ארה"ב! כואב שלא הודיעו מה עם נידה

רק יצאנו מסערת הנידה ומסערת שמירת הנגיעה, וגילינו שהפטריה של מדינת ישראל חזרה, ו"מבצע המאחזים" של תנועת "נחלה" בראשות דניאלה וייס, ספונסר ותיק של "מפעל" ההתנחלויות שמאיים לקבור אותנו, יוצא לעוד דרך עוועים.

וייס טוענת בראיונות שזו לא עבירה על החוק, וכשהיא נשאלת: "אז למה שלא ישלמו מיסים אם לא מדובר בעבירה על החוק" עונה וייס באדנות מתנחלית אופיינית: "מיסים זה חוק טבעי ולמנוע מיהודים להקים ישובים זה לא חוק טבעי".

האמת? צודקת. מי שעוברת על החוק זו המדינה שלא יורדת על הברכיים מול הקבוצה המשיחית שדורשת בזעם קדוש קדוש קדוש: "צבא יהודי מנצח". עמותת "תורת לחימה" (מה זה?) שלחה לרמטכ"ל אביב כוכבי פניה דחופה: "שמור על צה"ל מחוץ לפוליטיקה! אסור שדובר צה"ל יתבטא נגד ההתישבות…צה"ל וההתיישבות חד הם". הם ושלטון הימין חד הם.

ואיפה אני בתוך העסק הזה?

ראינו מה קרה לראש ממשלה שהרהיב עוז לצאת נגד המפעל המפלצתי ואיזו דרך עברה מאז ועד האיש שאמר על ראש הממשלה ההוא: "כמו שהגענו לסמל שלו נגיע גם אליו", וטיפס לכנסת בעזרתו של האיש שעמד על המרפסת בכיכר ציון. בלי שמות, כן?

אני מציעה למדינה לפתוח מפעל גלידה ישראלי זקוף קומה למדינה שלא נחה. הגויים תמיד על הגדר וצריך לרדוף ולהשיג שלל ולהתנחל ככל האפשר על הראש של מי שלא יהיה. יש לי גם שם: "בן אנד גביר". מה שיפה זה שיהיו גם טעמים דוחים שפיתחנו מ-67'.

עמותת "תורת לחימה" שלחה לרמטכ"ל כוכבי פניה דחופה: "שמור על צה"ל מחוץ לפוליטיקה! אסור שדובר צה"ל יתבטא נגד ההתיישבות. צה"ל וההתיישבות חד הם". הם ושלטון הימין חד הם. ואיפה אני בעסק הזה?

ואחרון אחרון, אולי ראיתם את נתניהו בקבלת הפנים לביידן, יושב בצלו של גזיבו שסידרו לו, במשקפי שמש של אום כולתום וזיעה נוטפת שאיימה להמיס את האיפור, והיה חשד, לא בלתי מבוסס, שמתחת לאיפור אין אף אחד.

אפילו לא אנחנו.

וכבר לא ברור מי הפשפש באגדה שהקראתי לנכדי ומי רוכב על מי.

כרמלה כהן שלומי היא אזרחית מודאגת

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
3
חילוקי הדעות האמיתיים במדינת ישראל הם בין הישראלים לבין היהודים. בין אלה שהם קודם כל ישראלים לבין אלה שהם קודם כל יהודים. השאלה היא באמת איזה מדינה אנחנו רוצים כאן, מדינה ישראלית של ה... המשך קריאה

חילוקי הדעות האמיתיים במדינת ישראל הם בין הישראלים לבין היהודים.

בין אלה שהם קודם כל ישראלים לבין אלה שהם קודם כל יהודים.

השאלה היא באמת איזה מדינה אנחנו רוצים כאן, מדינה ישראלית של המסתננים, הערבים, הפיליפינים, היהודים, הנוצרים, ושל מי שרוצה
או:
מדינה יהודית שמאפשרת לכולם שיוויון זכויות, אבל לא מוותרת על זהותה ודמותה היהודית כפי שכתוב במגילת העצמאות.

עוד 1,167 מילים ו-3 תגובות
סגירה