הבית למכירה בקיסריה, העומד מול בית משפחת נתניהו, ינואר 2023 (צילום: ארנה נכסים קיסריה, רנה רוברמן)
ארנה נכסים קיסריה, רנה רוברמן

ב-10 מיליון שקל, תוכלו לגור מול משפחת נתניהו בקיסריה

בית הניצב בסמוך לביתו הפרטי של ראש הממשלה בקיסריה עומד כעת למכירה ● הבית, העומד על שטח של 1.2 דונם, הושכר בשנים האחרונות לשב"כ כמקום לינה עבור המאבטחים של משפחת נתניהו

פרסום ראשון: הבית שניצב בסמוך לביתו הפרטי של ראש הממשלה בנימין נתניהו בקיסריה מוצע למכירה. מדובר בבית על שטח של 1.2 דונם, אשר הושכר במשך שנים למדינה כמקום לינה ומנוחה עבור המאבטחים ביחידת האבטחת אישים של שב"כ שאבטחה את ביתו משפחת נתניהו בקיסריה.

הבית, בבעלות משפחת לפידות, הושכר בסכום לא ידוע לשב"כ ושימש את המאבטחים שעבדו ברחוב הדר בקיסריה. לזמן ישראל לא ידוע כיצד נוהל הנכס (מבחינת שכירות) במהלך השנה וחצי בה נתניהו לא שימש כראש הממשלה.

המתווכת רנה רוברמן הסבירה לזמן ישראל על מהות הנכס: "מדובר בשטח של 1.2 דונם, בית ישן מאוד שניתן להרוס אותו ולבנות בית חדש. אפשר לבנות במקום שתי קומות עד לגובה של שבעה מטרים ואף לחפור מרתף – ובסך הכול שלושה מפלסים. מהקומה העליונה יש אפילו נוף לים. לבית אין שכן מאחור, כיוון שיש בחלק האחורי פארק. מהחלק הקדמי של הבית, יש מעבר לכיוון הים".

"מדובר בשטח של 1.2 דונם, בית ישן מאוד שניתן להרוס ולבנות חדש. מהקומה העליונה יש אפילו נוף לים. לבית אין שכן מאחור, כיוון שיש בחלק האחורי פארק. מהחלק הקדמי של הבית, יש מעבר לכיוון הים"

רוברמן ציינה כי הסיבה למכירת הנכס היא שבני משפחה, שהם היורשים של הבעלים המקורי, מעוניינים למכור את הנכס ולחלק את ההכנסות ביניהם. "כרגע הדיירים בבית הם השומרים של ביבי, אבל הם יתפנו בהתראה של שלושה חודשים מראש", אמרה רוברמן.

הבית למכירה בקיסריה, העומד מול בית משפחת נתניהו, ינואר 2023 (צילום: ארנה נכסים קיסריה, רנה רוברמן)
הבית למכירה בקיסריה, העומד מול בית משפחת נתניהו, ינואר 2023 (צילום: ארנה נכסים קיסריה, רנה רוברמן)

המחיר המבוקש עבור הנכס הוא 9.750 מיליון שקל, אך יש להניח שהבעלים עשויים להתפשר על סכום פחות מכך.

באשר לשאלות בנוגע לנגישות לנכס עבור אורחים שיבואו לבקר את בעלי הנכס החדשים,  ציינה המתווכת כי לא תהיה עם זה כל בעיה. "יש חלק קטן של הרחוב שבו יש שומרים, אבל הגישה לבית חופשית", אמרה.

באשר לשאלות בנוגע לנגישות לנכס עבור אורחים שיבואו לבקר את בעלי הנכס החדשים,  ציינה המתווכת כי לא תהיה עם זה כל בעיה. "יש חלק קטן של הרחוב שבו יש שומרים, אבל הגישה לבית חופשית", אמרה

לאחרונה התפרסם כי ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה מעוניינים לעבור לדירת המשפחה ברחוב עזה בירושלים, דירה שעשויה לשמש אותם כמעון רשמי בזמן שמעון ראש הממשלה בבלפור עובר שיפוצים. לא ברור אם מכירת הבית בו שוהים שומרי שב"כ בקיסריה, מול משפחת נתניהו, מעיד כי הבית בקיסריה ישמש מעתה את בני הזוג פחות מאשר בעבר.

בנוסף על הבית בקיסריה והדירה ברחוב עזה, ברשות משפחת נתניהו גם בית ברחוב הפורצים בירושלים.

בית משפחת נתניהו, קיסריה, מבט מלמעלה (צילום: צילום מסך, כאן 11)
בית משפחת נתניהו, קיסריה, מבט מלמעלה (צילום: צילום מסך, כאן 11)
עוד 363 מילים ו-1 תגובות
סגירה