מוזמנים למו"מ חלול ונצלני שבסופו עקיצה

בני גנץ ויאיר לפיד במליאת הכנסת, 20 בפברואר 2023 (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)
יונתן זינדל/פלאש90
בני גנץ ויאיר לפיד במליאת הכנסת, 20 בפברואר 2023

שופטים מודחים מפולין והונגריה, משפטנים מהאקדמיה הפולנית וההונגרית, עורכי דין פולנים והונגרים ופעילות זכויות אדם ועיתונאיות מטורקיה, שבים ומזכירים לנו במה מדובר:

בהפיכה משטרית לצורך כינון דיקטטורה. והיא לא תיגנז סתם כך.

שופטים מודחים מפולין והונגריה, משפטנים מהאקדמיה הפולנית וההונגרית, עורכי דין פולנים והונגרים ופעילות זכויות אדם ועיתונאיות מטורקיה, מזכירים לנו שוב במה מדובר: הפיכה משטרית לכינון דיקטטורה

הם גם צריכים להזכיר לנו במי מדובר:

מדובר במסית פתולוגי, בשקרן כפייתי ובנרקיסיסט שמנע מאתנו תקציב מדינה כדי לרמות את בני גנץ, להישאר על כיסאו, להסית נגד מערכת המשפט ולסכל את משפטו הפלילי.

מדובר במסית פתולוגי, בשקרן כפייתי ובנרקיסיסט שפיטר שר ביטחון רק כי העז לדרוש ממנו לעצור (אפילו לא לבטל) הפיכה משטרית, כי היא מסכנת את הביטחון הלאומי. הפיכה משטרית שהוא מחולל במחיצת מפלגות ימין פשיסטי כדי לכונן דיקטטורה ולהימלט מהכלא.

מדובר במי שמוכן להחריב את חיינו הכלכליים, את עתידם של ילדינו ואת זכויות האדם והאזרח שלנו כדי לכונן דיקטטורה ולהימלט מהכלא.

מדובר במי שהפך להיות מוקצה מחמת מיאוס במדינות הדמוקרטיות. ובצדק.

מדובר במי שמסר מפתחות קיומיים לאנשי הימין הפשיסטי הכי קיצוני. הכי גזעני. שר האוצר והאפרטהייד, שר המשטרה והמיליציות, שר המשפטים והדיקטטורה ויושב הראש הקנאי של ועדת חוקה, חוק ומשפט.

מדובר במי שמסר מפתחות קיומיים לאנשי הימין הפשיסטי הכי קיצוני. הכי גזעני. שר האוצר והאפרטהייד, שר המשטרה והמיליציות, שר המשפטים והדיקטטורה ויושב הראש הקנאי של ועדת חוקה, חוק ומשפט

והוא עשה כן רק כדי להימלט ממשפט.

עם מי יש להידבר? על מה יש להידבר? מי שרוצה דיקטטורה ענייה ומצורעת (פולנית-הונגרית או טורקית ואף רוסית) בשילוב משטר אפרטהייד בגדה ובשילוב אפליית האזרחים הערבים, הנשים, הלהט"ב והעניים – מוזמן לדבר עם שליחי משפחת נתניהו.

מי שנהנה כשמתעללים בו ומרמים אותו, מוזמן לדבר עם דיקטטור שמסכן את מדינת ישראל, ועם בנו ורעייתו וחברי כנופיית האפרטהייד שמרכיבה כיום את ממשלת ישראל מוזמן לנהל משא ומתן חלול ונצלני שבסופו עקיצה עם הנאשם המסית ואנשיו.

מי שרוצה משטר אוטוריטרי שפוגע בזכויות האדם ומושתת על ממשלה שכל רכיביה בזים לדמוקרטיה הליברלית, סולדים מעיקרון השוויון, מתנגדים להגנה חוקתית על זכויות אדם, חותרים לסיפוח מיליונים ללא אזרחות וזכויות אזרח ובוזזים את כבשת הרש הפלסטינית.

כל זאת תוך הסתה כוזבת של תומכיהם כאילו הם בעצם בעלי כבשת הרש, שהפריווילגים הופכים לאזרחים סוג ב'. הם רק שוכחים לספר להם כיצד הם-עצמם מייבשים את מערכות החינוך, הרווחה, המשטרה, המשפט והבריאות ואף חותרים לבטל את זכות השביתה ואת העבודה המאורגנת.

מי שרוצה בכך, מוזמן לשבת ולדבר עם יריב לוין ושמחה רוטמן, איתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ', אורית סטרוק ועמיחי אליהו, אלמוג כהן ומירי רגב וגם עם גלית דיסטל אטבריאן ושלמה קרעי.

בקיצור: מי שרוצה דיקטטורה – מוזמן להידבר עם התליין על אורך החבל.

אבל מי שרוצה דמוקרטיה ליברלית והגנה על זכויות האדם של כל מי שחי בארץ הזו – לרבות תומכיה של ההפיכה המשטרית – מבין היטב שדיבורים חלולים, שיחות סרק ושולחנות עגולים בהם כל העמדות לגיטימיות, הם דבר נורא וחלול שכל מהותו הרדמת ההתנגדות בדרך לריסוקה ולכינון דיקטטורה.

מי שנהנה כשמתעללים בו ומרמים אותו, מוזמן לדבר עם דיקטטור שמסכן את ישראל, ועם בנו ורעייתו וחברי כנופיית האפרטהייד שמרכיבה את ממשלת ישראל, ולנהל איתם מו"מ חלול ונצלני שבסופו עקיצה

דמוקרטיה לכל בני הארץ הזו. זכויות אדם לכל בני הארץ הזו. משטר כלכלי חופשי והוגן לכל בני הארץ הזו. השקעה עצומה לצורך הבטחת קיום בכבוד של כל בני הארץ הזו.

על כך לא דנים. על זה לא מתפשרים. על זה נאבקים. בכל דרך בלתי אלימה. ובלתי פוסקת. עד שמנצחים.

עו"ד דניאל חקלאי הוא בעל משרד עריכת דין שמתמחה בייצוג בתחומי המשפט הפלילי, עבירות הצווארון הלבן, ועדות החקירה, הדין המשמעתי ולשון הרע. יליד שנת 73', נשוי ואב לשני בנים. פרסם מאמרים וכן סיפורים קצרים בכתבי עת דיגיטליים. אוהב מאד ספרות, קולנוע ומוזיקה. מוטרד מאד מהסכנות העצומות למשטר הדמוקרטי ולזכויות האדם והאזרח. מנסה לחשוב כיצד למקם את המשפט החוקתי ואת המשפט הפלילי בהקשרים סוציולוגיים, תרבותיים, פוליטיים, היסטוריים ופסיכולוגיים.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
2
תיאור המצב נכון. המסקנה לא. צריך להכנס להדברות גם אם לא צפויה שם ישומה. כי זה מה שדרשנו. דרשנו עצירת החקיקה וכניסה להדברות. אפשר להמשיך להפגין. לא צריך להסכים לפשרה שתוביל לשילטון חסר ... המשך קריאה

תיאור המצב נכון. המסקנה לא.
צריך להכנס להדברות גם אם לא צפויה שם ישומה. כי זה מה שדרשנו. דרשנו עצירת החקיקה וכניסה להדברות.
אפשר להמשיך להפגין. לא צריך להסכים לפשרה שתוביל לשילטון חסר מגבלות שאין מכבד זכויות.
לאחר פסק זמן מכובד אם ההדברות לא תתקדם אפשר לחזור ולגביר את המחאה.
כרגע הכי חשוב היא להלחם בהסתה. צריך למצות כל דרך להגיע לצופי ערוץ 14 ולנסות לשכנע את חלקם לפחות להבין שהם פריירים שעובדים עליהם ובסופו של דבר הם כולם יהפכו לנתינים של שלטון משיחי שכל אזרח יסבול חוץ ממיעוט חרדי ומשיחי שישתלט על המדינה. הסברה יעילה ולא רק מחאה.

עוד 525 מילים ו-2 תגובות
סגירה