ערבות הדדית? לא עכשיו

הכתובת שכתבו החטופים שנורו על ידי צה"ל ברצועת עזה, 17 בדצמבר 2023 (צילום: דובר צה"ל)
דובר צה"ל
הכתובת שכתבו החטופים שנורו על ידי צה"ל ברצועת עזה, 17 בדצמבר 2023

הלחימה מתקדמת ואנחנו נסוגים לאחור, האבק עוד לא התפזר, ולמרות שמאוד מעונן אפשר לראות שהראש התנתק מהגוף. לפוליטיקאי הממוצע אין עניין להתפזר והוא מתבצר בחללית הכנסת. כל ממזר מלך, מה להם ולנו.

ראשונה נורתה הערבות ההדדית. בנימין נתניהו, איך לא, היה הראשון לזהות את הסדק, הכניס רגל ואחריו הגיעו כל שאר. "יש מספיק חטופים כדי שנמשיך במלחמה" זה רף נמוך שלא יישבר בקלות, אם כי יש מי שנותן פייט.

ראשונה נורתה הערבות ההדדית. נתניהו, איך לא, היה הראשון לזהות את הסדק, הכניס רגל ואחריו הגיעו כל השאר. "יש מספיק חטופים כדי שנמשיך במלחמה" זה רף נמוך שלא יישבר בקלות, אם כי יש מי שנותן פייט

"החטופים", הכריז בעזות מצח בצלאל סמוטריץ', שר ומנותק בישראל: "זה לא הדבר הכי חשוב". הסמוטריץ' שלא ידע צבא הוא טפיל פוליטי שניזון מאדישות נתניהו לגורל אזרחים כמוהו, רק חילונים, שנחטפו מביתם יחפים והמומים.
גיל תמרי צדק.

בצלאל נפוליונצ'יק, שסבר בעבר כי חמאס הוא נכס, מודאג ממצב מפלגתו בסקרים ומאשים את לפיד, שק חבטות קבוע של ימין ואין-שמאל: "מי שאשם שהחטופים שם זה לפיד". נמצא האשם. ובנתניהו ננוחם.

נתניהו וחבורתו עובדים היטב בצריבת תודעה שקרית. זה קל. יש לו גם ערוץ 14 שמוליך את הקול. ינון מגל, התחליף הצמחי של יאיר נתניהו, פליטת שינקין עירית יכנע לינור והעלכ שמאלן אלדד יניב. זקיפים נאמנים של שליט חרד לכס. הם מוסרים עליו את יושרם, מוחים את זיעת הפחד שלו מבחירות ומנגבים איתה.

לדידו הכל כשר, גם קונספירציות וגם ה"קונספציה" שהוא מסיר מעליו כמו חולצה מגואלת בדם, מלביש על מערכת הביטחון ומחליף לשכפ"ץ , והנה הוא כמו חדש. כאילו פתח עסק כושל בהנהלה חדשה. פלאפל נתניהו.

טבח ה-7 באוקטובר ממותג מחדש כ"טבח קפלן". ממוטטים את חמאס, שקט יורים ויורים ויורים. ההפגנות מצטיירות כבגידה במדינה, לפחות לפי התנהגות משטרת פירומן-גביר. לא רחוק היום בו ייאסרו הפגנות נגד המשטר כי מלחמות לא חסרות פה ולא כל העם צבא.

טבח ה-7 באוקטובר ממותג מחדש כ"טבח קפלן". ממוטטים את חמאס, שקט יורים ויורים ויורים. ההפגנות מצטיירות כבגידה במדינה, לפחות לפי התנהגות משטרת פירומן-גביר. לא רחוק היום בו ייאסרו הפגנות נגד המשטר

מי שעוזר לנתניהו לפקד על הטיטניק מאז ה-7 באוקטובר הם מי שמבחינתם הצבא הוא אופציה חלקית (סמוטריץ') או לא אופציה בכלל (חרדים, איתמר בן גביר, אורית סטרוק, מאי גולן), וסתם פוליטיקאים שלא ייאמנו: יצחק וסרלאוף, יצחק גולדקנופף, לימור סון הר מלך, עמיחי שיקלי ומאי גולן הבלתי נמנעת שמעוררת מחשבות כפירה בנושאי מגדר. הו, בנות בנות, על אחת כמוה אנחנו נלחמות?

נוראה מכל העובדה, שאדישות ההנהגה העלובה הזו לגורל החטופים ירדה לרחוב. הזלזול בוטה, נאצות מוטחות במשפחות שמשוועות לסימן חיים מיקיריהן ואלה מבינות באיחור ש"כולם בשביל אחד" זה רק בתנאי שהאחד הזה הוא נתניהו, הפרוטקטור של אף אחד. כל רמי-בן יהודה. הפה של ביבי חזר במופע קללות מוכר.

אנחנו באירוע מתגלגל ומנהל אותו שור מועד, הבחירות הבאות רחוקות וידיו על ההגה. בחירות זה המקום הבטוח שלו, שם הוא מלהטט בשקרים ומצליח, לעזאזל. תעשו גוגל "נתניהו הבטיח" ותראו ישועות רכות, כמאמר ארץ נהדרת.
כל הבטחה – בלון הליום, אך הופרח וכבר הופרך.

אם המלחמה הייתה מסע בחירות – יחיא סנוואר כבר היה קשור במרתף בבלפור, אבל במלחמות אמיתיות נתניהו הוא זה שמוטל במרתף וממלמל מנטרות כמו "הנחיתי" ו"הוריתי". ההצלחות שלו והכישלונות שלכם.
וזה עובד לו. יודע מסית נפש ביביסט.

המדינה התבוססה בדם מאות נרצחים. לבכות יודעים פה יופי, ימי זיכרון זה אנחנו, מדבקת פרח דם המכבים על דש חולצה לבנה ושירי "לבכות לך" על השפתיים. באבלנו אנחנו יפים ממני וממך, יש לנו משהו עצוב בעיניים. הכל מס שפתיים. "במותם ציוו לנו את החיים" אבל שלא יגזימו. לא בכל "מחיר". איזו מילה איומה.

התרגלנו כמו כלום לעובדה המרה ש-134 אזרחים עדיין חטופים וכבר רואים בהם מכשול לניצחון מוחלט. ערבות הדדית? לא עכשיו. המחיר כבד, תנו לצה"ל למוטט.

איך אתם ישנים בלילה כשהם שם, מפוזרים בין חוטפים, תועים במנהרות, נשים נאנסות באכזריות (אולי גם גברים), חלקן אולי הרות. איך קמים מהזוועה הזאת? איפה המדינה שהפקירה אותם ונעלמה, איפה אנחנו? למה חזרנו לשגרה? מסתובבים בינינו מתים-חיים וחיים-מתים, אנחנו חייבים להם. וכן, עכשיו.

אם המלחמה הייתה מסע בחירות – סנוואר כבר היה קשור במרתף בבלפור. אבל במלחמות אמיתיות נתניהו הוא זה שמוטל במרתף וממלמל מנטרות כמו "הנחיתי" ו"הוריתי". ההצלחות שלו והכישלונות שלכם

איך יודעים שחזרנו לשגרה? בכנסת עסקים כרגיל, ח"כ אלמוג כהן מייחצן בגידה מבפנים, יש לו הוכחות אבל אין לו צוואר, אולי בגלל זה אין לו שליטה על הסוגרים. בחדשות הערב מדווחים על קטטה בין שתי חברות כנסת. מאי גולן בסשן קללות שלא מבייש מתבגר מחוצ'קן וגם מירב בן ארי לא משהו. ואם החמצתם אייטם במדורת השבט המשרכת דרכיה, אז התגלה מתחזה לח"כ ניסים ואטורי. כן, מה ששמעתם. אפילו אמא שלו בהלם. אם ככה נראים הנבחרים – מדהים שהמדינה עוד על הרגליים. כל הכבוד לצה"ל.

ארצי לא רק שינתה את פניה, היא גם טומנת ראשה בחול ושהחטופים יזדיינו בסבלנות.

כרמלה כהן שלומי היא אזרחית מודאגת

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
3
עוד 741 מילים ו-3 תגובות
סגירה