ישראל פיגא
הזמן של
ישראל פיגא

ישראל פיגא הוא איש עסקים ישראלי. חבר בקבוצה של יהודים וישראלים המקדמים מיזמים בינלאומיים לטובת העלאת המודעות באירופה ובארצות הברית למען החזרת החטופים.
בנוסף, מובילים ישראל פיגא ועמיתיו פעילויות בקמפוסים ובאוניברסיטאות בארצות הברית ובאירופה במטרה להילחם בדעות אנטי ישראליות בקרב סטודנטים.

מסכים עם כל מילה של פרופ' מירון חיים איזקסון. לצערנו יש מתוכנו שלא היו בשיעור על ערך פדיון שבויים. מזמין אתכם לקרוא בויקיפדיה על הערך העליון הזה. פדיון שבויים הוא מצוות הצלתם ושחרורם... המשך קריאה

מסכים עם כל מילה של פרופ' מירון חיים איזקסון. לצערנו יש מתוכנו שלא היו בשיעור על ערך פדיון שבויים. מזמין אתכם לקרוא בויקיפדיה על הערך העליון הזה.
פדיון שבויים הוא מצוות הצלתם ושחרורם של בני עם ישראל הנתונים בשבי. מצווה זו ידועה כבעלת חשיבות רבה על פי ההלכה והיא כוללת בתוכה מספר מצוות שונות….

צודק פרופסור קצוביץ. אכן יש לחתור לעסקה לשחרור החטופים (כמעט) בכל מחיר. אני מאמין ששחרור כל החטופים אכן יהווה ניצחון מוסרי למדינת ישראל, ולא לחמאס. המהלך הזה הרבה יותר חשוב מכל הישג צב... המשך קריאה

צודק פרופסור קצוביץ. אכן יש לחתור לעסקה לשחרור החטופים (כמעט) בכל מחיר.
אני מאמין ששחרור כל החטופים אכן יהווה ניצחון מוסרי למדינת ישראל, ולא לחמאס. המהלך הזה הרבה יותר חשוב מכל הישג צבאי כזה או אחר.
מלחמות אפשר לנהל לפי אינטרסים ולוחות זמנים מתוך שיקולים מקצועיים ואחרים. צו השעה הוא שחרור החטופים. עכשיו. לזה אין זמן ואין שום מוסריות לנהל את עסקת שחרורם לפי אינטרסים או לוחות זמנים. זו דעתי האיתנה. ישראל פיגא.

צודק הכותב דניאל חקלאי. כל הכבוד לצה"ל על ההישג של החזרתם של פרננדו ולואיס אבל צריך להחזיר את כל השבויים. זו לא אמירה ריקה. זו לו סיסמה. זו המטרה והתכלית של חרבות ברזל. אסור להיכנע לסי... המשך קריאה

צודק הכותב דניאל חקלאי. כל הכבוד לצה"ל על ההישג של החזרתם של פרננדו ולואיס אבל צריך להחזיר את כל השבויים. זו לא אמירה ריקה. זו לו סיסמה. זו המטרה והתכלית של חרבות ברזל. אסור להיכנע לסיסמאות. אין להפריז בהצהרות פופוליסטיות. שמי ישראל פיגא ואני חושב החיים של השבויים חשובים יותר מכל דב אחר. החזרתם היא צעד מתבקש. חובה. זאת לפני כל ניצחון מוחלט, אם בכלל.

לא עוצרים עד שכולם חוזרים. אבל לא מפסיקים ליזום ולעשות הכל על מנת להחזיר את החטופים הביתה! עוד סקירה איכותית ומעניינת של אמיר בר שלום ובבקשה אל תפסיק לכתוב על הנושא הזה עד שכולם חוזרים.... המשך קריאה

לא עוצרים עד שכולם חוזרים. אבל לא מפסיקים ליזום ולעשות הכל על מנת להחזיר את החטופים הביתה! עוד סקירה איכותית ומעניינת של אמיר בר שלום ובבקשה אל תפסיק לכתוב על הנושא הזה עד שכולם חוזרים. וכן, זה בהחלט אפשרי להחזיר את החטופים ביתה לישראל.

סגירה
בחזרה לכתבה