ראש הממשלה נפתלי בנט נפגש בשבוע שעבר עם מלך ירדן עבדאללה בארמון בעמאן באופן חשאי – כך פרסם ברק רביד באתר וואלה! על פי בכיר ישראלי לשעבר. מדובר בפגישה הראשונה בין מלך ירדן לבין ראש ממשלת ישראל מזה יותר מחמש שנים.
עוד הוסיף אותו בכיר כי הפגישה הייתה באווירה חיובית ביותר. לדבריו, כבר בתחילת הפגישה עדכן בנט את המלך על נכונותו לאשר את העסקה למכירת אספקת מים נוספת מישראל לירדן.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו