השר אלי אבידר: "מצב הדמוקרטיה גרוע באותה מידה כמו שהוא היה קודם", דהיינו בתקופה שבה בנימין נתניהו כיהן כראש הממשלה.
השר אלי אבידר, תוקף את הממשלה בשבתרבות בצור הדסה: "לבנט יש מזל, ניתנה לו ההזדמנות להיות ראש ממשלה והוא לא ממצה את הפוטנציאל שלו. מצב הדמוקרטיה לא טוב יותר מאשר בתקופת נתניהו". על החוק שאוסר על נאשם בפלילים לכהן כרה"מ: "אם בנט ושקד לא רוצים להעביר אותו, לא צריך להעביר דברים שלהם" pic.twitter.com/jquhyVgbHp
— דפנה ליאל (@DaphnaLiel) November 27, 2021
גילוי נאות: שלום ירושלמי, שמנחה את אירוע שבתרבות בצור הדסה, הוא הפרשן הפוליטי של זמן ישראל.
תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו