סגן רה"מ ושר המשפטים גדעון סער החליט, בהסכמת נשיאת בית המשפט העליון השופטת אסתר חיות, למנות את סגן נשיא בית המשפט המחוזי ת"א, השופט שאול שוחט לכהונה בפועל בבית המשפט העליון לתקופה של שישה חודשים.
המינוי נעשה בהתאם לסמכות השר לפי סעיף 10 לחוק בתי המשפט.
השר סער: "אמשיך לעשות מאמצים להגיע להסכמות הנדרשות בוועדה לבחירת שופטים באשר למינויי הקבע בבית המשפט העליון, שישקפו גם את הגיוון הנדרש בערכאת השיפוט העליונה במדינה. האחריות המוטלת עלי היא, בין היתר, לאפשר לבית המשפט העליון לתפקד ולצמצם את הפגיעה הנגרמת לאזרחים כתוצאה מהרכב חסר. אני משוכנע שהשופט שוחט יתרום מניסיונו השיפוטי העשיר ומכישוריו לעבודת בית המשפט העליון".

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו