דובר מועצת הביטחון הלאומי של הבית הלבן ג'ון קירבי אמר היום כי אינו מודע לכל הודעה מצד ישראל לארצות הברית לפני התקיפה שלה בביירות שבה חוסל בכיר חזבאללה אבראהים עקיל. קירבי הוסיף עוד כי ניתנה המלצה חזקה לאמריקאים שלא לנסוע ללבנון – או לעזוב מיידית אם הם כבר נמצאים שם.
קירבי, שדיבר עם כתבים, ציין כי אינו יכול להתייחס לתקיפות האחרונות, אך חזר והדגיש כי ממשל ביידן פועל למנוע הסלמה באזור.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו