היועץ לביטחון לאומי של ארצות הברית ג'ייק סאליבן התייחס היום לאירועים האחרונים בלבנון ואמר כי חיסולו של בכיר חזבאללה אבראהים עקיל עשה צדק. סאליבן אמר, עם זאת, כי הוא מודאג מההסלמה בין ישראל ולבנון.
סאליבן, בשיחה עם עיתונאים בווילמינגטון, דלאוור, אמר כי הוא עדיין רואה דרך להפסקת אש בעזה, אך הדגיש שארצות הברית "אינה בנקודה שבה היא מוכנה להציע משהו על השולחן כרגע".


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו