רשת הטלוויזיה אל-ג'זירה מסרה היום (ראשון) כי כוח צה"ל פרץ הבוקר למשרדי הרשת ברמאללה וסגרה את התחנה בצו צבאי למשך 45 ימים.
הערוץ, שבסיסו בקטאר, העביר בשידור חי את התיעוד של כוח צה"ל הפורץ למשרד הערוץ ומוסר את הצו לאחד מעובדי אל-ג'זירה, לפני שהשידור נקטע.
צה"ל סגר הלילה את משרדי ערוץ אל-ג'זירה ברמאללה. בצה"ל אומרים כי ההחלטה התקבלה בהתאם להנחיית הדרג המדיני והייעוץ המשפטי, לאחר שנקבע ששידורי הערוץ פוגעים בביטחון המדינה@Doron_Kadosh pic.twitter.com/U55qINtuuA
— גלצ (@GLZRadio) September 22, 2024
איגוד העיתונאים הפלסטינים גינה את המהלך ואמר כי "ההחלטה הצבאית השרירותית הזו נחשבת להפרה חדשה של העבודה העיתונאית והתקשורתית, אשר חושפת את פשעי הכיבוש נגד העם הפלסטיני".

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו