משרד הבריאות בעזה הזהיר היום כי כל השירותים בבתי החולים עלולים להיעצר תוך עשרה ימים עקב מחסור בחלקי חילוף חיוניים ובדלק הנדרש להפעלת הגנרטורים.
למצוקה ולהרס נוספה גם סערת גשמים כבדה שהציפה מחנות אוהלים במהלך הלילה.
"עשר דקות של גשם הספיקו כדי להציף את האוהלים. מה יקרה אם ירד גשם כל היום? האוהלים כבר בלויים ולא עומדים בחורף", אמרה לרויטרס איה, בת 30, שנעקרה עם משפחתה. "אנחנו לא רוצים אוהלים חדשים. אנחנו רוצים שהמלחמה תיגמר. אנחנו לא רוצים פתרונות זמניים בגיהינום".
ג'ולייט תומא, מנהלת התקשורת של אונר"א, ציינה כי יש צורך במקלטים נוספים ובאספקה כדי לסייע לאנשים להתמודד עם החורף הקרב.
"עם הגשם והירידה בטמפרטורות, אנשים עלולים לחלות, במיוחד ילדים הפגיעים ביותר להצטננויות ושפעת", אמרה תומא לרויטרס.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו