משרד הבריאות של לבנון הודיע כי בתקיפת צה"ל בדרום לבנון היום נהרגו שלושה עיתונאים. העיתונאים היו חסן נג'אר ומוחמד רדה מהערוץ הפרו-איראני אל-מיאדין' וויסאם קאסם, שעבד בערוץ אל-מנאר של חזבאללה/ כך נמסר בהודעות נפרדות מהערוצים.
מספר עיתונאים נוספים נפצעו. העיתונאים שהו בבתי הארחה בחצביא, עיירה שלא הותקפה קודם לכן, כאשר זו נפגעה בסביבות השעה 3 לפנות בוקר.
סוכנות הפליטים של האו"ם הזהירה כי תקיפות אוויריות של ישראל במעבר הגבול עם סוריה מעכבות פליטים המנסים להימלט מהמלחמה.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו