כוחות קומנדו ימי של צה"ל ביצעו אתמול (שישי) פשיטה בצפון לבנון, שבמסגרתה לכדו אדם אחד – כך דיווח העיתונאי הלבנוני חסן אילאיק.
לפי הפרסום, יותר מ-25 חיילים הגיעו לחוף בתרון, דרומית לטריפולי, ופשטו על בקתה סמוך לחוף. לבנוני, שהיה לבדו במקום, נתפס על ידי הכוחות, שעזבו את האזור בסירות.
אילאיק שיתף צילומי מצלמות אבטחה, שלדבריו, תיעדו את האירוע, בהם נראית קבוצת חיילים כשהיא לוקחת את העצור עימה.
עוד כתב שגורמי ביטחון בלבנון פתחו בחקירת המקרה.
حدث خطير وقع في منطقة البترون فجر أمس, تحقق فيه الأجهزة الأمنية اللبنانية (الجيش وقوى الأمن الداخلي). قوة خاصة قوامها أكثر من ٢٥ جندي (بحارة وغواصون)، نفّذت عملية إبرار (إنزال بحري) على شاطئ البترون، وانتقلت بكامل أسلحتها وعتادها إلى شاليه قريب من الشاطئ، حيث اختطفت شخصاً… pic.twitter.com/R6eGtITpzi
— Hasan illaik (@Hasanillaik) November 2, 2024

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו