האבטחה בעיר הנורווגית בודו תתוגבר באופן משמעותי לקראת משחק הבית של בודו/גלימט נגד מכבי תל אביב במסגרת הליגה האירופית, כך מסרה המשטרה המקומית. זאת בעקבות האירועים האלימים באמסטרדם ביום חמישי בלילה, אז הותקפו אוהדי מכבי על ידי כנופיות פרו-פלסטינים באלימות.
בודו/גלימט תארח את מכבי תל אביב באצטדיון אספמירה במסגרת המחזור השביעי, ב-23 בינואר.
"משאבים נוספים יוקצו מצד המשטרה, לא רק בנוכחות רחוב נראית, אלא גם במאמצי מודיעין לקראת המשחק", אמרה סגנית ראש מטה משטרת מחוז נורדלנד, קתרין נרהוס לוין, לשדר נורבגי NRK ביום שבת. "נהיה בקשר עם מועדוני הכדורגל, והמודיעין עובד בשיתוף פעולה הדוק איתנו".
משחק החוץ של מכבי נגד בשיקטאש ב-28 בנובמבר כבר נקבע להיערך במגרש ניטרלי שטרם הוחלט עליו.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו