עינב צנגאוקר, אמו של מתן, בתגובה לדיווחים על ההתקדמות במו"מ לעסקה חלקית:
"נתניהו הבטיח להחזיר את כולם אבל עכשיו כבר ברור שאנחנו כפסע מעסקה חלקית שתגזור גזר דין מוות על מתן שלי ועל החיילים והאזרחים שיישארו מאחור.
"יהודים עוברים שואה בשבי ונתניהו עושה בינם סלקציה כי הוא לא מוכן לסיים את המלחמה. אם אפשר לעשות עסקה חלקית, אפשר לעשות גם עסקה כוללת. מה שצריך זה לסיים את המלחמה.
"אבל נתניהו ושותפיו מעדיפים מלחמה לנצח ולקבור את מתן שלי במנהרות. סיום המלחמה הוא אינטרס לאומי ורצון רוב העם. סיום המלחמה הוא תנאי הכרחי להחזרת כולם ולשיקום המדינה.
"פירקנו את חמאס, סיום המלחמה והחזרת כולם זה הניצחון המוחלט. כמה עוד חטופים וחיילים צריכים למות בשביל האינטרסים האישיים של נתניהו?".

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו