שר החוץ של ארצות הברית, אנתוני בלינקן, אמר היום שיותר משליש מהכוחות הישראליים בלבנון נסוגו מאז הפסקת האש בין ישראל לחזבאללה.
בלינקן, שדיבר עם עיתונאים בפריז, ציין כי למרות האתגרים שנותרו, מנגנון הפיקוח שנבנה על ידי ארצות הברית וצרפת לטיפול בהפרות הפסקת האש פועל ומתפקד היטב.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו