ראש ממשלת קטאר, שיח' מוחמד בן עבדול רחמן אאל ת'אני, אמר היום בדאבוס כי הוא מקווה שהרשות הפלסטינית תחזור למלא תפקיד שלטוני בעזה לאחר סיום המלחמה עם ישראל.
במהלך נאומו במפגש השנתי של הפורום הכלכלי העולמי בשווייץ, יומיים לאחר כניסתה לתוקף של הפסקת האש שקטאר סייעה לתווך בעזה, הזהיר אאל ת'אני כי על תושבי עזה – ולא על אף מדינה אחרת – לקבוע את אופן ניהול הרצועה.
"אנחנו מקווים לראות את הרשות הפלסטינית חוזרת לעזה. אנחנו מקווים לראות ממשלה שתתמודד באמת עם הבעיות של האנשים שם. יש עוד דרך ארוכה לעבור עם עזה וההרס", אמר.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו