כלי תקשורת פלסטיניים מדווחים כי מפקד חמאס, שישראל טענה בעבר כי חיסלה, יהיה בין אלה שימסרו בעוד זמן קצר את קית' סיגל לצלב האדום.
צה"ל הודיע בחודש דצמבר 2023 כי הרג את הית'ם חואג'רי, מפקד גדוד שאטי של חמאס.
צה"ל בהכוונה מודיעינית של שב"כ ואמ"ן חיסל באמצעות מטוס קרב של חיל האוויר את הית'ם חואג'רי, מפקד גדוד שאטי של ארגון הטרור חמאס, אשר תחת פיקודו יצאו מתווי פשיטה לשטחי ישראל ב-7.10. pic.twitter.com/CNj5L2hLS7
— דובר צה"ל אפי דפרין – Effie Defrin (@IDFSpokesperson) December 3, 2023
זו לא תהיה הפעם הראשונה שבה צה"ל הודיע שהרג מפקד בחמאס, ולאחר מכן חזר בו אחרי שקבע כי המודיעין שהיה ברשותו באותה עת לא היה מדויק.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו