צה"ל הודה כי לא הרג את מפקד גדוד שאטי של חמאס בדצמבר 2023, לאחר שכלי תקשורת פלסטיניים דיווחו כי המפקד, הייתם חוואג'רי, היה בין אלה שמסרו היום את קית' סיגל לצלב האדום.
בהצהרה נמסר מצה"ל כי לאחר שחוואג'רי היה יעד לתקיפה ב-3 בדצמבר 2023, "נקבע בהסתברות גבוהה על ידי צה"ל ושב"כ כי הוא חוסל, ולאחר מכן יצאה הודעה בנושא מדובר צה"ל".
"לאחר בדיקה נוספת, התברר כי הממצא המודיעיני שעליו הסתמכו אגף המודיעין ושב"כ לא היה נכון, והמחבל לא חוסל בתקיפה זו", מסר צה"ל.
בחודש שעבר, צה"ל הודה כי לא הרג את מפקד גדוד בית חאנון של חמאס, בניגוד להודעה קודמת.
באוקטובר, צה"ל הודיע כי הכרזה קודמת על הריגת מפקד גדוד תל סולטן של חמאס הייתה שגויה, אך הוא אכן נהרג בתקיפה אחרת.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו