נשיא מצרים עבד אל-פתאח א-סיסי ונשיא ארה"ב דונלד טראמפ ניהלו שיחה טלפונית שבה התקיים דיאלוג חיובי, כך נמסר היום בהצהרה של דובר נשיאות מצרים.
על פי ההצהרה, השיחה עסקה בין היתר בחשיבות המשך יישום שלב א' ושלב ב' של הסכם הפסקת האש בעזה ובחיזוקו. א-סיסי וטראמפ הסכימו על חשיבות התיאום והשותפות המתמשכים בין שתי המדינות, נמסר בהצהרה.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו