נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי אמר כי קיים שיחה טובה עם סגן נשיא ארה"ב, ג'יי די ואנס, אך ציין כי יש צורך בעבודה נוספת על תוכנית לסיום המלחמה באוקראינה.
"עלינו לדבר יותר, לעבוד יותר ולהכין תוכנית כיצד לעצור את (נשיא רוסיה ולדימיר) פוטין", אמר זלנסקי לאחר הפגישה, שנערכה בשולי ועידת הביטחון במינכן.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו