שיירת כלי רכב של הצלב האדום צפויה להגיע בתוך דקות לנקודת מסירת חטופים שהוקמה על ידי חמאס בנוסיראת שבמרכז רצועת עזה, כך מסר גורם ביטחוני ישראלי.
לפי הגורם, חמאס צפוי לשחרר במקום את החטופים עומר שם-טוב, אליה כהן ועומר ונקרט.
החטוף השישי, הישאם א-סייד, יימסר לנציגי הצלב האדום בנקודת מסירה שלישית בעיר עזה.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו