תיעוד שפורסם ברשת אל-ג'זירה מציג את חמאס מעביר את החטוף הישאם א-סייד לידי הצלב האדום בעיר עזה לפני זמן קצר. בשונה מיתר החטופים ששוחררו בעת האחרונה, במקרה של א-סייד לא נערך טקס.
لحظة تسليم المـ.ـقاومة الفلسطينية للأسير هشام السيد إلى الصليب الأحمر في #غزة #الجزيرة #الأخبار pic.twitter.com/P46PwGgnXw
— الجزيرة فلسطين (@AJA_Palestine) February 22, 2025

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו