מזכ"ל נאט"ו מארק רוטה אמר לנשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי כי עליו למצוא דרך לשקם את יחסיו עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בעקבות העימות ביניהם אתמול בפגישה בבית הלבן.
"חשוב שנשיא אוקראינה ימצא דרך לשקם את יחסיו עם נשיא ארצות הברית ועם הצוות הבכיר של הממשל האמריקאי", אמר רוטה בריאיון לבי-בי-סי, בהתייחסו לשיחה שקיים עם זלנסקי אתמול.
הוא תיאר את הפגישה בבית הלבן כ"מצערת".


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו