שירותי החירום הוזעקו לארמון וסטמינסטר בלונדון לאחר שגבר שאחז בדגל פלסטין טיפס על הביג בן, כך מסרה המשטרה.
בתמונות נראה האיש כשהוא יחף ועומד על זיז בגובה של כמה מטרים במגדל אליזבת, שבו נמצא הביג בן. רחוב סמוך נסגר, וכמה כלי רכב של שירותי החירום היו במקום, בעוד קהל צופים עמד מאחורי מחסום משטרתי.
משטרת המטרופולין מסרה כי שוטרים נמצאים במקום "ועובדים להביא את האירוע לסיום בטוח", לצד לוחמי אש ושירותי אמבולנס.
שלושה אנשי חירום נראו כשהם מורמים על גבי פלטפורמת סולם של מכבי האש בניסיון לשוחח עם האיש שעל הזיז.
לא נמסרו פרטים נוספים בשלב זה.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו