הפגישות בין מנהיגי חמאס לשליח האמריקאי לנושא החטופים, אדם בוהלר, בימים האחרונים התמקדו בשחרורו של עידן אלכסנדר המחזיק באזרחות אמריקאית.
"מספר פגישות כבר התקיימו בדוחה, והתמקדו בשחרור אחד האסירים בעלי האזרחות הכפולה. פעלנו באופן חיובי וגמיש, באופן שמשרת את האינטרסים של העם הפלסטיני", אמר דובר חמאס טאהר א-נונו.
הוא הוסיף כי שני הצדדים גם דנו בהמשך יישום ההסכם המדורג שנועד לסיים את המלחמה בין ישראל לחמאס.
"הודענו למשלחת האמריקאית כי איננו מתנגדים לשחרור האסיר במסגרת השיחות הללו", אמר א-נונו לרויטרס.
שליחו המיוחד של הנשיא דונלד טראמפ, סטיב ויטקוף, אמר לכתבים בבית הלבן בשבוע שעבר כי שחרורו של אלכסנדר, בן 21 מניו ג'רזי, ככל הנראה החטוף האמריקאי האחרון שנותר בחיים בשבי חמאס בעזה, הוא "עדיפות עליונה עבורנו".


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו