מפגשיו הישירים של שליח ארצות הברית לענייני בני ערובה, אדם בוהלר, עם חמאס בנוגע לשחרור החטופים ברצועת עזה היו "מצב חד-פעמי", ונכון לעכשיו "לא נשאו פרי", כך אמר היום שר החוץ האמריקאי, מרקו רוביו.
"זה היה מצב חד-פעמי, שבו לשליח המיוחד שלנו לענייני בני ערובה, שתפקידו להביא לשחרורם של אנשים, הייתה הזדמנות לדבר ישירות עם מישהו שיש לו שליטה על אותם אנשים. הוא קיבל אישור ועידוד לעשות זאת – והוא עשה זאת", אמר רוביו לעיתונאים בדרכו לערב הסעודית.
"נכון לעכשיו, זה לא נשא פרי. זה לא אומר שזו הייתה טעות לנסות, אבל הכלי העיקרי שלנו למשא ומתן בחזית הזאת ימשיך להיות מר סטיב ויטקוף והעבודה שהוא מבצע באמצעות קטאר", הוסיף רוביו.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו