נשיא איראן מסעוד פזשכיאן אמר כי איראן לא תנהל משא ומתן עם ארצות הברית תחת איומים, ואמר לנשיא דונלד טראמפ: "תעשה מה שלעזאזל אתה רוצה", כך דיווחה היום התקשורת הממלכתית האיראנית.
"לא מקובל עלינו שהם (האמריקאים) נותנים פקודות ומשמיעים איומים. אני לא אנהל איתך אפילו משא ומתן. תעשה מה שלעזאזל אתה רוצה", כך צוטט בתקשורת האיראנית.
המנהיג העליון של איראן, אייתוללה עלי ח'אמנאי, אמר בשבת כי טהרן לא תיכנע ללחצים להיכנס למשא ומתן, יום לאחר שטראמפ אמר כי שלח מכתב הקורא לאיראן לנהל שיחות על הסכם גרעין חדש.
אף שטראמפ הביע פתיחות לעסקה עם טהרן, הוא החזיר את מדיניות "הלחץ המקסימלי" שהנהיג בתקופת כהונתו הראשונה, במטרה לבודד את איראן מהכלכלה העולמית ולצמצם את יצוא הנפט שלה כמעט לאפס.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו