שר החוץ האמריקאי מרקו רוביו אמר כי יש מקום ל"אופטימיות זהירה" בנוגע למאמצים לסיים את המלחמה בין רוסיה לאוקראינה, שנמשכת זה שלוש שנים, אך הדגיש כי עוד נותרה עבודה רבה.
"ניתן לומר שיש סיבה לאופטימיות זהירה. אך יחד עם זאת, אנו ממשיכים להכיר בכך שמדובר במצב קשה ומורכב", אמר רוביו לעיתונאים לאחר פגישותיו עם עמיתיו ממדינות ה-G7 בקנדה.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו