מפגינים ומשפחות החטופים קיימו ארוחת שישי מול הקריה, במסגרת מאהל המחאה שהוקם סמוך לשער הקריה והולך ומתרחב מדי יום.
בהודעה נמסר:
"ים של אוהלים נפרש אל האופק ברחוב בגין. ים של תקווה. עוד ועוד אוהלים מוקמים מדי לילה על המדרכות הרחבות הצמודות לשער הקריה. כולם מתכנסים בקריאה אחת: את כולם בפעימה אחת!
הערב התקיימה ארוחת שישי חברתית בשער בגין. עם קהילות מכל הארץ שהגיעו לערב מחאה – כי אין לנו שבת ואין לנו חג עד שכל החטופים חוזרים בפעימה אחת.
"הציבור מוזמן להצטרף למאהל הלילי הענק בשער בגין. במקום יחכו אוהלים ומזרנים, עמדת טעינה ו-wifi, מחצלות, אוכל ושתייה חמה וקרה, והרבה הרבה לב ואמונה שחייבים ושאפשר. בואו לתמוך".

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו