דובר הכוחות הצבאיים של המורדים החות'ים בתימן, יחיא סריע, הצהיר כי ארגונו תקף את בסיס נבטים בנגב באמצעות טיל בליסטי מדגם פלסטין-2. הוא הוסיף כי החות'ים ימשיכו בפעולותיהם בעתיד הקרוב אם התוקפנות נגד עזה לא תיפסק.
לפי צה"ל, הטיל החות'י יורט על ידי מערכת ההגנה האווירית "חץ" מעל ערב הסעודית.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו