לאחר הירי שבוצע מוקדם יותר מצפון רצועת עזה לעבר אשקלון, פרסם צה"ל אזהרת פינוי לתושבים פלסטינים באזור שממנו בוצע השיגור.
בהודעה שפרסם דובר צה"ל בערבית, אלוף-משנה אביחי אדרעי, ברשת X, צורפה מפת האזור המיועד לפינוי. לדבריו, מדובר ב"אזהרה אחרונה" לפני שצה"ל יפתח בתקיפות באזור.
#عاجل ‼️ إلى جميع سكان قطاع غزة المتواجدين في المنطقة المحددة في منطقة السلاطين والكرامة والعودة – هذا انذار مسبق وأخير قبل الغارة!
⭕️تعود المنظمات الإرهابية وتطلق قذائفها الصاروخية من بين المدنيين.
⭕️لقد حذرنا هذه المنطقة مرات عديدة.
⭕️من أجل سلامتكم عليكم الانتقال بشكل فوري… pic.twitter.com/dQrAHjqn1H— افيخاي ادرعي (@AvichayAdraee) March 21, 2025

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו