גורמים תקשורתיים המתנגדים לחמאס דיווחו כי עשרות מפגינים התכנסו בג'באליה שבצפון הרצועה, וקראו להפלת שלטון חמאס. על פי תיעודים מהמקום, המפגינים נשאו שלטים שעליהם נכתב "חמאס החוצה", וקראו בין היתר: "חמאס הם טרוריסטים" ו"העם דורש להפיל את חמאס".
זוהי הפגנה שלישית ברציפות בימים האחרונים נגד חמאס ברצועה.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו