הרמטכ"ל, רב-אלוף אייל זמיר, נפגש היום עם בני משפחותיהם של כמה מהחטופים המוחזקים בידי ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה — כך נמסר מדובר צה"ל.
לפי ההודעה, מאז כניסתו לתפקיד בחודש שעבר, מקיים הלוי פגישות שבועיות עם משפחות החטופים, והוא צפוי להמשיך ולהיפגש עם משפחות נוספות בתקופה הקרובה. במהלך הפגישה היום, עדכן הרמטכ"ל את המשפחות על מטרות המערכה הצבאית הנוכחית ברצועה, והדגיש כי "השבת החטופים היא יעד עליון עבור צה"ל".


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו