לשכת ראש הממשלה עדכנה כי נציגים מישראל ומטורקיה נפגשו אמש באזרבייג'ן ודנו במצב הצבאי בסוריה.
לפי ההודעה, ישראל הבהירה בפגישה באופן חד-משמעי כי כל שינוי בפריסת הכוחות הזרים בסוריה, ובפרט הקמת בסיסים טורקיים במרחב תדמור – ייחשב שבירת כלים וחציית קו אדום.
בהודעה נמסר כי ישראל כבר הבהירה בעבר שמניעת איום זה היא באחריות הממשלה בדמשק. "כל פעולה שתסכן את ישראל, תסכן את שלטון א-שרע", נמסר.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו