איראן מאמינה שאפשר להגיע להסכם בנוגע לתוכנית הגרעין שלה, ומקווה שרוסיה תיטול חלק במהלך — כך אמר היום שר החוץ עבאס עראקצ'י לאחר פגישה עם מקבילו הרוסי, סרגיי לברוב.
עראקצ'י הוסיף כי איראן התרשמה מרצינותה של ארצות הברית במהלך הסבב הראשון של השיחות, שהתקיים בעומאן בשבוע שעבר.
לברוב אמר שרוסיה מוכנה למלא תפקיד בשיחות.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו