איראן וארצות הברית הסכימו לקיים סבב נוסף של שיחות בשבוע הבא בנוגע לתכניתה הגרעינית של טהרן, כך דווח בטלוויזיה הממלכתית באיראן, עם סיום הסבב השני של המשא ומתן שנערך ברומא היום.
הסבב יתקיים בשבת הבאה, 26 באפריל, בעומאן.
שר החוץ האיראני עבאס ערקאצ'י ושליחו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ למזרח התיכון, סטיב ויטקוף, ניהלו היום את השיחות בעקיפין באמצעות מתווך מעומאן שהעביר מסרים בין הצדדים.
לפני שבוע נערך הסבב הראשון במסקט, בירת עומאן, ואותו הגדירו שני הצדדים כ"בונה".


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו