איראן וארצות הברית הסכימו להטיל על מומחים להתחיל בגיבוש מסגרת להסכם גרעין פוטנציאלי, כך אמר שר החוץ האיראני עבאס ערקאצ'י, לאחר סיום סבב השני בשיחות.
בראיון לטלוויזיה הממלכתית לאחר השיחות, אמר ערקאצ'י כי הן היו מועילות והתקיימו באווירה בונה.
"הצלחנו להתקדם בכמה עקרונות ומטרות, והגענו להבנה טובה יותר", אמר.
"הוסכם שהמשא ומתן יימשך ויעבור לשלב הבא, שבו יתחילו פגישות ברמת מומחים ביום רביעי בעומאן. המומחים יקבלו הזדמנות להתחיל לעצב מסגרת להסכם."
הוא הוסיף כי צוותי המשא ומתן הבכירים ייפגשו שוב בעומאן בשבת הבאה "כדי לבחון את עבודת המומחים ולהעריך עד כמה היא עולה בקנה אחד עם עקרונות ההסכם הפוטנציאלי".
כשהוא מהדהד את דבריו הזהירים של המנהיג העליון עלי ח'אמנאי מהשבוע שעבר, הוסיף: "אין באפשרותנו לומר בוודאות שאנו אופטימיים. אנו פועלים בזהירות רבה. אין גם סיבה להיות פסימיים מדי".


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו