כלי תקשורת פלסטיניים מדווחים כי חיילי צה"ל עצרו הלילה בקלקיליה ארבעה פלסטינים, ששוחררו במסגרת הסכם הפסקת האש והחזרת החטופים האחרון בין ישראל לחמאס.
העצורים — שלושה גברים ואישה אחת — זוהו כעבדאללה אל־ולוויל, סאמח שובאכי, מיסרה עפאנה ומרגרט א-ראעי.
טרם נמסרה תגובה רשמית מישראל בנוגע לדיווחים.
זהו המקרה המדווח הראשון של מעצר מחדש של משוחררים מהעסקה האחרונה.
ישראל שחררה קרוב ל־2,000 אסירים ביטחוניים פלסטינים במהלך הפסקת האש שהתקיימה בין ינואר למרץ, בתמורה לשחרורם של 30 חטופים מרצועת עזה וגופותיהם של שמונה נוספים שנרצחו בשבי.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו