סרגיי נארישקין, ראש שירות ביון החוץ של רוסיה, אמר כי קיים "פגישה בונה וידידותית" עם נציג של שירותי המודיעין הסוריים – כך דיווחה היום סוכנות הידיעות הרוסית TASS.
לפי הדיווח, נארישקין אמר כי הפגישה נערכה בשבוע שעבר בבאקו שבאזרבייג'ן, אך לא נמסרו פרטים נוספים.
רוסיה פועלת לחיזוק נוכחותה הצבאית בסוריה, שם היא מפעילה בסיס אווירי ומתקן ימי.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו