חייל מילואים נפצע באורח קשה במהלך לחימה בדרום רצועת עזה היום בצוהריים, כך נמסר מהצבא.
על פי תחקיר ראשוני, החייל, מגדוד 5250 של חטיבת השריון 205 במילואים, נפגע מירי נ"ט בשכונת תל סולטן שברפיח.
לפי הדיווח, המחבלים ירו רקטת נ"ט לעבר רכב האמר של צה"ל, וייתכן שגם פתחו באש מנשק קל.
עוד נמסר כי שני חיילים נוספים נפצעו באורח קל באירוע.
לאחר התקיפה, ביצעו מטוסי קרב של חיל האוויר כמה גיחות באזור בניסיון לחסל את המחבלים שביצעו את המתקפה.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו