טיל בליסטי ששוגר לעבר ישראל על ידי המורדים החות'ים בתימן הלילה, סמוך לשעה 2:30, יורט בהצלחה על ידי מערכות ההגנה האווירית, כך נמסר מדובר צה"ל. בצבא הבהירו כי הטיל יורט מחוץ לגבולות המדינה, ולא דווח על נפגעים או נזק.
במהלך האירוע הופעלו אזעקות בבאר שבע ובאזורי הסביבה שבדרום הארץ, וכן הונפק התרעת צבע אדום רחבה יותר.
המורדים החות'ים, הנתמכים על ידי איראן, קיבלו אחריות לירי הבוקר, וטענו כי כיוונו את הטיל לעבר בסיס נבטים שבדרום הארץ.
בנוסף, הבוקר יירט חיל האוויר כלי טיס בלתי מאויש ששוגר לעבר ישראל "ממזרח", כך נמסר מדובר צה"ל. לא הופעלו אזעקות במהלך האירוע, בהתאם לנהלים. בצה"ל העריכו כי המל"ט שוגר אף הוא מתימן.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו