צה"ל והמשטרה הודיעו כי חייל צה"ל ולוחם מג"ב נהרגו אתמול אחר הצהריים (שישי) בקרבות בשכונת שג'אעייה שבעיר עזה. החייל ההרוג הוא קצין השריון סרן עידו וולוך, בן 21 מירושלים, מפקד מחלקה בגדוד 46 של חטיבת השריון 401. לוחם מג"ב הוא סמ"ש נטע יצחק כהנא, מלוחמי יחידת הימ"ס.
לפי תחקיר ראשוני של צה"ל, במהלך פעולות בשג'אעייה הציבו כוחות מחטיבת חי"ר מילואים ירושלים ולוחמי הימ"ס מארב בתוך מבנה. בסביבות השעה 16:40 הגיעו למקום מחבלים, והכוחות פתחו לעברם באש. במהלך חילופי האש נהרג לוחם הימ"ס.
כוחות חילוץ הוזעקו לזירה כדי לחלץ את הלוחמים. כ-15 דקות לאחר מכן, רכב האמר צה"לי שניסה להגיע למקום נפגע מירי נ"ט, וחייל אחד נפצע בינוני.
כמעט שעה לאחר מכן נורו טילי נ"ט לעבר טנקים של צה"ל שהשתתפו בפעולת החילוץ, ואחד מהם פגע בסרן וולוך וגרם למותו. חייל נוסף נפצע קל.
כשעה לאחר מכן, שני חיילי מילואים מגדוד 7007 של חטיבת ירושלים נפצעו באורח בינוני מאש נ"ט ואש מנשק קל באותה זירה.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו