שני מקורות דיפלומטיים אמרו לרויטרס כי מנהלי מדיניות מטעם צרפת, בריטניה וגרמניה ייפגשו ביום שישי עם נציגי איראן ברומא, ואישרו בכך דיווח בלעדי קודם של רויטרס.
איראן מבקשת לנצל את תנופת שיחות הגרעין עם ארצות הברית, שהתחדשו בעומאן ביום שבת, וכן את שיחותיה בשבוע שעבר עם רוסיה וסין.
הפנייה של איראן לבריטניה, צרפת וגרמניה – הידועות יחד כ־E3 – מרמזת שטהרן שומרת לעצמה מרחב תמרון, אך גם מעוניינת להבין את עמדת האירופאים לקראת האפשרות של חידוש הסנקציות של האו"ם לפני אוקטובר, מועד פקיעתו של תוקף ההחלטה שמאשרת את הסכם הגרעין מ־2015.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו