שבר גדול מהטיל הבליסטי של המיליציה החות'ית שיורט נחת בהתנחלות אלון שבות שבגדה המערבית.
לא היו נפגעים.
A large chunk of debris from the intercepted Houthi ballistic missile landed in the West Bank settlement of Alon Shvut.
No injuries were caused. pic.twitter.com/621CLfDYlF
— Emanuel (Mannie) Fabian (@manniefabian) May 15, 2025


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו